Mercury Promotions este agentia de publicitate care implementeaza campania Maggi - "Urmeaza-ti inima si castiga!", un proiect inovator si de succes al companiei Nestlé despre care s-a vorbit mult si care continua sa tina treaza atentia presei de specialitate si nu numai. Despre ce presupune o astfel de campanie din punct de vedere organizatoric, logistic si ca resurse umane implicate nu s-a prea vorbit. Este timpul ca echipa care sta in umbra sa iasa la rampa.
Dupa organizarea altor caravane mari si proiecte de door-to-door pentru cativa dintre clienti precum Nestlé, Coca-Cola, Procter&Gamble, de aceasta data Mercury Promotions vine cu un nou proiect pentru brandul Maggi. Activitatile pe care Mercury Promotions le-a derulat In cadrul campaniei Maggi "Urmeaza-ti inima si castiga!" sunt drop mail (distribuirea pliantelor Maggi in cutiile postale), caravana, evenimente in marile orase, promotii in magazine si PR. Agentia a inceput campania prin a pune la punct instructiunile de cautare aleatoare si a avut grija de toate aspectele legale ale autentificarii acestui procedeu astfel incat premierea sa fie corecta si sa ofere sanse egale tuturor. A organizat drop mail-ul in sine - suportul tuturor inimilor de pe ferestrele romanilor - acoperind 80% din populatia urbana a tarii. In paralel, s-a desfasurat uriasa activitate de productie de materiale promotionale, de la cani sub forma de inima si branduirea celor trei caravane Maggi care au pornit in tara, pana la conceperea si producerea intregului arsenal pentru promotiile din magazine si evenimentele din centrul oraselor.