Olivier Lefèvre: Trecem de la o lume a reclamelor traditionale catre o lume mult mai imersiva si invaziva, in care brandurile devin lumi virtuale in care oamenii vor vrea sa traiasca

Olivier Lefèvre: Trecem de la o lume a reclamelor traditionale catre o lume mult mai imersiva si invaziva, in care brandurile devin lumi virtuale in care oamenii vor vrea sa traiasca

Olivier Lefèvre e venit de cativa ani pe taram romanesc si, in mare, vrea sa-si continue drumul pe care l-a inceput in Paris, dar si prin alte parti ale lumii, cum ar fi Maroc, de exemplu. E pasionat de fotografie si film de mic copil, iar usor, usor, a intrat in lumea regizorilor, terenul sau de joaca fiind cand filmele de fictiune, cand reclamele sau videoclipurile.

Cred ca nu trebuie sa fii influentat de altii ce lucreaza in acelasi domeniu ca tine, oricum te va atinge influenta lor la un moment dat, dar urmandu-ti instinctul si urmarind lucruri si fiind curios in raport cu lucruri pe care nu le stii e la fel de important. Deci a evita sa fii „up to date” si a urmari un anumit feed e la fel de valoros

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related