BrandTailors ia in serios Ardealul!

BrandTailors finalizeaza in luna septembrie 2006 re-brandingul pentru pateul Ardealul, aflat in portofoliul Orkla Foods Romania din luna aprilie a anului 2005. Orkla Foods Romania hotaraste re-branding-ul marcii Ardealul cu obiectivul declarat de crestere cu aproximativ 50% a cotei de piata in volume. Si asta in conditiile unei piete cu caracteristici profunde de commodity, in care brand recall-ul este de aproximativ 50%. Acestea au fost premisele de la care a plecat BrandTailors la jumatatea anului 2005.

BrandTailors a incheiat procesul de auditare a marcii Ardealul la sfarsitul anului 2005, dupa finalizarea cercetarilor cantitative si calitative. "Cel mai important si mai dificil lucru a fost incercarea de a defini categoria exact in felul in care o decodifica consumatorul roman si identificarea nevoii umane de baza la care raspunde acest produs", declara Beatrice Danis, managing partner BrandTailors.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related