[Marcom 2022] Adrian Alexandrescu: Vrem sa automatizam cat mai multe taskuri repetitive si sa ne dedicam timpul creativitatii, nu birocratiei

[Marcom 2022] Adrian Alexandrescu: Vrem sa automatizam cat mai multe taskuri repetitive si sa ne dedicam timpul creativitatii, nu birocratiei

Iata un obiectiv bun pentru 2022: Sa lucram mai destept si mai putin. Mai ales ca acum avem multe din uneltele necesare pentru a automatiza multe procese, spune Adrian Alexandrescu, Managing Partner Interactions & Mediapost Martech. Daca in 2010 spuneam "there’s an app for that", in 2022 putem spune "there’s a tool for that" si nu mai trebuie sa reinventam roata cu fiecare campanie. 

Altfel, piata de comunicare a fost influentata cel mai mult de presiunea normalitatii intr-un context cat se poate de anormal, crede Adrian. 

Piata de comunicare din Romania a mers pe trendul ascendent intalnit la nivel global. Surpriza este ca acesta crestere se intampla in ciuda problemelor din aprovizionare, in ciuda incertitudinilor pandemice sau a inflatiei care a urcat la 8,19% în luna decembrie.

Oricum, normal nu (mai) exista. Este cel mai important lucru pe care l-a invatat Adrian Alexandrescu anul trecut. Cum arata bilantul companiilor lui si planurile pe anul acesta, vedeti mai jos:

 

Cum intri în 2022 față de 2021

Anul trecut am muncit mult. Mult de tot. Dar a meritat. Asa arata rezultatele pentru cele doua companii pe care am privilegiul sa le conduc:

GG Interactions team & GG Mediapost Martech team!

 

Ce te-a încântat în 2021, ce te-a bulversat, ce te-a enervat

M-a incantat ca s-a terminat 2020, m-a bulversat dezastrul sanitar si m-a enervat ca 2020 a continuat si in 2021.

 

Cum stai cu rezoluțiile

Nu le-as numi chiar rezolutii, dar am cateva obiective. In plan profesional, vreau sa dublam business-ul la fiecare 3 ani, iar in plan personal imi doresc cat mai multe zile de pescuit impreuna cu partnerul meu de nadejde, Amalia - 8 ani, record personal la crap 6 kg :).

Pentru anul trecut mi-am propus graficele de mai sus. Au iesit chiar mai bine decat planul initial.

 

Planuri și obiective în 2022

Vrem sa dezvoltam si mai mult Mediapost Martech, divizia noastra de marketing automatizat si, de ce nu, sa ajungem primul Elite HubSpot Partner din Europa de Est. Acum avem statutul de Platinum Partner si suntem agentia cu cel mai bun rating din Romania.Deci, fire intinse sa avem :)

Pe sistemul practice what you preach, vrem sa automatizam cat mai multe taskuri repetitive si sa ne dedicam timpul creativitatii, nu birocratiei.

 

Piața de comunicare în 2021

Piata de comunicare din Romania a mers pe trendul ascendent intalnit la nivel global. Se spune ca 2021 este cel mai bun an din istoria publicitatii, cu o crestere de 22% fata de 2020 - fara precedent.

Surpriza este ca acesta crestere se intampla in ciuda problemelor din aprovizionare, in ciuda incertitudinilor pandemice sau a inflatiei care a urcat la 8,19% în luna decembrie.

 

Factorii care au influențat cel mai dramatic piața

Presiunea normalitatii intr-un context cat se poate de anormal. Dar se pare ca ne-am adaptat, cu o rata de succes mai mare decat asteptarile. Au ajutat si economiile pe care oamenii le-au strans in 2020 si le-au cheltuit anul trecut.

 

Previziuni

Vad o crestere si mai mare in mediul digital, mai ales in marketingul automatizat. Deja, daca esti jucator in e-commerce si nu investesti in tehnologii de automatizare a proceselor de marketing si vanzari, rata ta de succes scade semnificativ.

 

Trenduri

Tot ce tine de digital si mai ales comertul online.

Prin 2010 se spunea there’s an app for that. Cred ca in 2022 trebuie sa spunem there’s a tool for that si sa nu reinventam roata de fiecare data cand trebuie sa scoatem un produs sau o comunicare digitala. De exemplu, de ce ai face un site de promotie de la ZERO cand poti sa folosesti un tool online ca Promotiful care sa iti livreze in 3 ore site-ul gata functional, cu mecanica inclusa?

 

Sa ramana in 2021

Sa continuam sa reducem bazele de date tinute in XLS-uri (incredibil, dar inca mai exista si nu putine!). Si sa nu mai auzim povesti cu mersul la birou de la 3 dimineata ca sa trimiti mailuri de Black Friday cand ele se pot automatiza in avans etc. Let’s work smarter, not harder!

 

Un fel de bilant

Cifrele le-ati vazut deja. In coltul cu partea buna avem echipa si clientii. Am lucrat perfect ba de acasa, ba de la birou, ba mixt – dupa nevoie – si le multumesc ca sunt mereu partea buna. Iar in coltul cu partea rea sta incertitudinea vremurilor in care traim :-)

Cel mai mandru sunt de parteneriatul Mediapost Martech cu HubSpot si de faptul ca am ajuns numarul 1 in Romania in aproximativ un an si jumatate de la lansare.

 

Campanii care ți-au atras atenția

In Romania mi-au atras atentia greselile strategice din campania de vaccinare, din pacate.

Din afara mi-a placut spotul #LooksLikeGuinness :-)

 

Ce ai învățat cel mai important în 2021

Normal doesn’t exist si e bine sa te bucuri de ce ai.

 

Un meme pentru 2022

Si traditionala urare: sa avem un an cu minim 20.22% mai bun!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related