Radu Olteanu: Video-urile pentru social media si Youtube sunt diferite fata de spoturile clasice. Trebuie gandit totul in doar 15 secunde

Radu Olteanu: Video-urile pentru social media si Youtube sunt diferite fata de spoturile clasice. Trebuie gandit totul in doar 15 secunde

De nevoie sau de adaptare, pandemia a constituit si un accelerator pentru schimbari bune. Pentru Radu Olteanu a fost un context potrivit pentru a se îndrepta sprea zona de video-uri de produs și de a fonda 35 Creatives. Radu a fost mereu interesat de imagine, a avut un studio foto, a explorat zona de CGI si acum si-a unit toate abilitatile - art direction, advertising si fotografie - intr-o arie noua. 

 Avand in vedere ca interactiunile interumane au fost putin suspendate in aceasta perioada, nevoia de interactiune dinamica a fost inlocuita de ascensiunea content-ului video: spoturi, live videos, live conferences etc, spune Radu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related