- Prima piesă remixată în tabăra de creație de la Tuzla a fost lansată astăzi - Speranțe vis, speranțe flori (Mihaela Runceanu), produsă de Grasu XXL.
- glo™ Creative Camp a reunit tineri pasionați de muzică cu mentorii lor – Grasu XXL, INNA si Adrian Despot, iar împreună și-au dat frâu liber creativității Rezultatul? 3 piese remixate în 3 stiluri diferite după 3 șlagăre românești ale anilor 70’
- Până la sfârșitul lunii ianuarie urmează să fie lansate și piesele create în tabără sub îndrumarea Innei și a lui Adi Despot
Începutul anului este marcat de lansarea celor trei creații muzicale ale taberei glo™ Creative Camp by Electric Castle. Primul artist care debutează în această serie este Flueraru cu piesa Speranțe, produsă de Grasu XXL după șlagărul Speranțe vis, speranțe flori al Mihaelei Runceanu, într-o viziune cu totul nouă și actuală a șlagărului din trecut.
Piesele alese de cei trei mentori pentru a fi remixate în cadrul proiectului glo Creative Camp nu vin ca o alegere întâmplătoare. Pentru Grasu XXL, producătorul melodiei lansate azi în interpretarea lui Vlad Flueraru, melodia Mihaelei Runceanu are o semnificație aparte:
“Drive-ul meu a fost direct pe piesă, îmi doream de mult să fac asta. Mi-e dragă această piesă a ei. Îmi plac multe piese de la Mihaela Runceanu, dar asta cred că este cea mai specială”, a declarat Grasu XXL.
Experimentul muzical inedit organizat de glo™ și Electric Castle a avut loc vara trecută la Tuzla și a însemnat trei săptămâni intense petrecute în glo Creative Camp.
Fiecare săptămână a taberei avut o tematică muzicală diferită și un mentor dedicat, care și-a împărtășit experiența cu participanții: Adi Despot pentru săptămâna de muzică indie – rock, Grasu XXL pentru săptămâna de muzică hip-hop și Inna alături de producătorii Global Records pentru săptămâna dedicată muzicii disco.
„Entuziasmul verii se resimte această iarnă prin readucerea la viață a hit-urilor vechi. Experiențele artistice complete - jam sessions, sunrise & sunset binary shows -împreună cu mediul ofertant de la malul mării au permis artiștilor consacrați, precum și muzicienilor la început de drum să își lase creativitatea să zboare.”, a declarat Ema Prisca, Chief Marketing Officer Electric Castle.
Împreună cu pasionații de muzică din tabără cei trei mentori au reușit să recreeze atmosfera trecutului, însă într-un context nou și un format neconvențional.
„Cele trei piese remixate sunt rezultatul unui concept care a îmbinat perfect fun&purpose, cele două forțe aparent opuse care împreună creează mereu ceva surprinzător. Așa s-a întâmplat cu hit-urile readuse în actualitate în tabăra glo Creative Camp, iar rezultatul este spectaculos. Ne bucurăm să fim din nou alături de comunitatea de artiști din România și, împreună, să putem oferi publicului experiențe memorabile!”, a declarat Raluca Răchițeanu, senior brand manager al categoriei produselor care încălzesc tutunul din cadrul BAT România.
Proiectul glo Creative Camp este derulat sub umbrela conceptului #breakbinary, care urmărește crearea cadrului necesar pentru ca artiști talentați aflați la început de drum în carieră să găsească surse de inspirație, să creeze muzică și să își dezvolte parcursul creativ prin intermediul colaborării cu muzicieni cu experiență.
Până la finalul lunii ianuarie, Inna și Adrian Despot își vor lansa propriile reinterpretări în stil Indie rock & Disco ale hit-urilor lui Luigi Ionescu – Lalele, respectiv Doru Stănculescu – Shambala. Piesele vor fi disponibile publicului pe pagina de YouTube a Electric Castle.
#onceahit #alwaysahit
- BAT a devenit în 2020 cel mai mare contribuabil din România, plătind circa 9,6 miliarde lei către bugetul de stat.
- BAT este liderul pieței tutunului din România, cu o cotă de peste 50%
- BAT are peste 3.000 de angajați și creează alte 30.000 de locuri de muncă pe lanțul de distribuție și aprovizionare
- BAT a lansat în România în decembrie 2017 dispozitivul glo, cel mai inovator produs al companiei care încălzește, nu arde tutunul
BAT este o companie de top, cu mai multe categorii de bunuri de larg consum, al cărei obiectiv declarat este de a construi un viitor mai bun (A Better Tomorrow™) prin reducerea impactului asupra sănătății, ceea ce presupune angajamentul de a oferi consumatorilor adulți o gamă variată de produse cu risc redus*. Compania continuă să susțină clar că țigaretele cauzează riscuri majore la adresa sănătății și că singura modalitate prin care acestea pot fi evitate este renunțarea la fumat. BAT îi încurajează pe cei care continuă să fumeze să facă trecerea complet la alternativele cu risc redus dovedit științific*. BAT se transformă într-o companie cu mai multe categorii de bunuri, axată pe consumatori și pe produse. BAT are peste 55.000 de angajați și operează în peste 180 de țări, cu 11 milioane de puncte de vânzare și 45 de fabrici în 43 de piețe. Portofoliul strategic al companiei este alcătuit din mărcile sale globale de țigarete și o gamă tot mai mare de produse cu potențial de risc redus*.
Noile categorii de produse. Acestea includ țigarete electronice, produse de încălzire a tutunului, produse moderne pentru uz oral, inclusiv produse cu nicotină pentru uz oral fără tutun, precum și produse orale tradiționale, cum ar fi snus și snuff umed. În 2020, BAT a avut 13,5 milioane de consumatori de produse care nu ard tutunul, o creștere de 3 milioane față de anul precedent. Grupul BAT a generat venituri de 25,8 miliarde GBP în 2020 și profit din operațiuni de 9,9 miliarde GBP.
* (18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor de produse din tutun sau nicotină
* Bazat pe dovezile existente și presupunând o trecere completă de la fumat la aceste produse. Aceste produse nu sunt lipsite de risc și provoacă dependență