Grey EMEA a castigat premiul Agency Network of the Year, pentru a doua oara consecutiv, in cadrul Premiilor EACA Euro Effie de la Brussels. GREY EMEA a obtinut trofee la 7 categorii, printre care FMCG, automotive, health, beauty si retail. Euro Effies premiaza eficienta comunicarii in regiunea europeana, acordand distinctii campaniilor care isi indeplinesc obiectivul de a construi brand-uri in mai multe tari din Europa. Competitia este organizata de Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare (EACA), iar premiile sunt deja renumite pentru ca dau masura eficientei campaniilor comerciale.
Carolyn Carter, Presedinte si CEO Grey Global Group pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa, a declarat: "Aceste premii reprezinta un tribut extraordinar adus parteneriatelor noastre cu clientii si succesului pe care il are Grey in construirea brand-urilor. Totodata, aceste premii demonstreaza un mix de succes intre inspiratie, imaginatie si integrare a campaniilor care creeaza legatura dintre consumatorii, brandurile si produsele clientilor nostri."