Prima gala a festivalului Golden Drum de la Portoroz a adus o confimare a valorii publicitatii din Romania. Nominalizata cu patru campanii, McCann Erickson a cucerit trei trofee Golden Watch, acordate pentru campaniile anului. Este vorba despre campaniile Maggi, Bookfest si MTV Made in Romania - Teava. Prin urmare, dupa prima gala McCann conduce topul pentru cucerirea trofeului de Agentia Anului, denumit Golden Rose, cu 23 de puncte.
Romania a mai plusat insa prin Lowe & Partners si Mihai Coliban care si-au adjudecat un Golden Watch pentru DaKINO. De asemenea, Mihai Gongu, copywriter Graffiti BBDO a obtinut Marele Premiu la PPAIA (Portoroz Piran Advertising Ideas Awards), in valoare de 5000 de euro. "Imi doresc foarte mult sa castig si in general nu particip daca nu castig si istoria a dovedit-o ca raportul meu de participare-castig este destul de bun. Sunt un mare concursoman in viata si voi ramane asa. Imi face bine sa particip la concursuri pur si simplu, cu juriu si cu premii, nu la concursuri de trageri la sorti", a spus Mihai Gongu. In ceea ce priveste concursul Piran Posters el considera ca nivelul este destul de scazut, iar lucrarea castigatoare la Dancing with ideas este cea mai buna dintre cele prezente. In rest, considera ca nivelul festivalului este mai crescut fata de anul trecut, iar Romania a fost sigur mai buna fata de anul trecut. Gongu mai spera ca Romania sa aiba doua agentii in primele trei, rezultat ce i s-ar parea plauzibil in contextul de pana acum. "Cineva spunea ca Golden Drum va putea deveni noul Ad'Or, tinand contul ca anul trecut a fost castigat de Leo Burnett, iar acum este McCann", a concluzinat Mihai Gongu.