Spre marea mea rușine, încă nu m-am apucat de The Witcher. Asta pentru că știu că atunci când un serial are toate șansele să fie bun, fac un binge watch de câteva zile sau săptămâni, în funcție de numărul de sezoane. Fără măsură, ar spune unii.
Și e adevărat, mai ales că despre The Witcher s-a auzit numai de bine. Ce m-a făcut să mă încumet totuși în călătoria asta care dă dependență e reclama de promovare creată de Publicis Italy pentru noul sezon.
Când vă spun că am urmărit-o de parcă ea în sine era un film de pe Netflix, nu exagerez. E neașteptată, plăcută și, bineînțeles, plină de misticism. Pe lângă toate astea, mi se pare un mod foarte inventiv de a face publicul curios. Nu e clasicul trailer care să ofere prea multe sau prea puține detalii, spotul ăsta te face să vrei să te uiți tocmai ca să verifici dacă previziunile vrăjitoarelor s-au adeverit.
Plotul e simplu: fanii The Witcher și-au scris întrebările legate de sezonul 2 pe Instagram, iar 3 vrăjitoare din România au încercat să prevestească scriptul folosind doar magie. Tarot, globuri de cristal, plumb topit.
E ceva în practicile astea care stârnește în oameni curiozitate și dorința de a dezlega misterul. Și e exact genul de promovare care să te facă să aștepți cu sufletul la gură noul sezon sau, dacă ești în situația mea, să îl termini pe primul la țanc pentru lansarea primului episod nou.