Parteneriatul acoperă o parte din nevoile de comunicare ale companiei către publicurile interne și externe, având în prim-plan produsele și serviciile de asigurare și de pensii private din portofoliu.
Astfel, FCB Bucharest oferă pentru BRD Asigurări și BRD Pensii servicii de comunicare comercială internă și externă (prin canale digitale, PR, ATL sau BTL), alături de comunicare corporate și CSR.
Elementul comun regăsit la nivelul tuturor proiectelor constă în comunicarea produselor de asigurare și de pensii într-o manieră accesibilă și, în același timp, cât mai atractivă, astfel încât beneficiile reale ale acestor servicii să fie ușor de înțeles de către publicul larg.
“Suntem încântați să începem colaborarea cu BRD Asigurări și BRD Pensii mai ales că luptăm pentru o cauză bună: să transformăm un mâine mai liniștit într-o certitudine. Asigurarea viitorului personal trebuie să fie o prioritate pentru cât mai mulți dintre noi și ne propunem ca demersul nostru de comunicare să aducă o înțelegere firească a unui subiect mai relevant ca niciodată.”, Sonia Panait, Business Development Director FCB.
Colaboarea a debutat cu o campanie internă de comunicare, “Mulțumiri din viitor”, adică efectul de fluture care îi unește pe agenții certificați în asigurări și pe cei de marketing avizați pentru pensii cu clienții acestora. Sub mesajul central “Viitorul îți mulțumește”, campania arată cum o asigurare făcută la timpul ei poate salva o lume întreagă. Cum așa? Pentru că atunci când oamenii se simt mai în siguranță și mai relaxați, ei vor lua decizii mai bune care schimbă în bine viitorul celor din jur.
Echipa:
FCB Bucharest: Cornel Gologan – Creative Director, Sonia Panait – Business Development Director, Bogdan Răileanu – Senior Copywriter, Emanuel Borcescu – Senior Art Director, Alina Ștefan – PR Director, Horia Anton - Senior PR Manager, Adelina Vartolomei – PR Manager
Cu o istorie și o experiență de peste 140 de ani în domeniul comunicării, rețeaua globală FCB, parte a Interpublic Group of Companies, include 150 de agenții în 90 de țări, având peste 8.000 de angajați. În România, FCB Bucharest oferă, de peste 20 ani, soluții integrate de comunicare. Din portofoliul de clienți fac parte branduri și companii internaționale precum JTI, Philips, Vodafone, Maspex, Porsche Romania, OMV-Petrom etc.