Dupa ce saptamana trecuta am aflat ca Romania este tara cu cele mai multe inscrieri in acest an la Festivalul de publicitate al Noii Europe intitulat Golden Drum, dupa primele jurizari, tara noastra se inscrie deja pe lista candidatelor cu sanse reale de castiga. Astfel, la categoria Campania anului, Romania are 6 sanse de castig prin 4 lucrari ce apartin McCann Erickson, 1 de la Lowe & Partners si 1 de la Cohn & Jansen.
In plus, pe shortlist-ul de la categoria A TV au intrat, in ordine alfabetica, Gavrila & Asociatii cu Transavia, GMP cu spotul pentru Uniunea crescatorilor de pui, Lowe & Partners cu Dakino, McCann Erickson cu cele 3 lucrari pentru Bookfest, Mercury promotions cu Where is the love, Odyssey cu Arctic si Papaya Advertising cu o lucrare pentru Kreskova.
Potrivit reprezentantului IQads de la Portortoz, in curand incepe partea a doua de voting, in urma careia romanii pot avea si mai multe lucrari nominalizate pentru premii.
(To be continued)