Webstyler ia cu atac festivalurile

E timpul pentru mai mult si asta isi doreste si Webstyler. In curand agentia ne va umple de surprize. L-am furat pentru voi pe Bogdan Nitu, Director General Webstyler, pentru a ne dezvalui mai multe. Cu conturi precum Altex si Tiriac Auto, agentia este convinsa ca in acest moement de piata conteaza cel mai mult strategia.

IQads: Cum a evoluat Webstyler de la infiintare si pana acum?
Bogdan Nitu: As spune ca a evoluat odata cu piata. Uneori chiar inaintea ei, in sensul in care nu de putine ori am definit trenduri, directii noi.
Imi aduc aminte de inceputurile comunicarii online in Romania, cand incercam sa convingem clientul de ce are nevoie de un site. Astazi, nu exista companie serioasa care sa nu aiba un site web.
In 2002, la 2 ani de la infiintare, Webstyler a fost desemnata 'Agentia Anului', la Internetics.
In 2006, Webstyler e un veteran in piata de comunicare online, cu un portofoliu de clienti de invidiat si cu lucrari care ne-au adus reputatia de azi.

IQads: Cum se pozitioneaza pe piata?
Bogdan Nitu: Webstyler este singura agentie de comunicare online full service: strategie, creatie, dezvoltare, advertising online, e-mail marketing, media planning & buying.
Inainte de toate acestea insa, suntem un consultant pentru clientul nostru. Construim brieful impreuna cu el si ne implicam in stabilirea obiectivelor si a modului de masurare a rezultatelor.

IQads: V-ati inscris la Internetics in majoritatea categoriilor. De ce ati luat aceasta decizie?
Bogdan Nitu: Exista mai multe motive: avem clienti in foarte multe domenii de activitate, folosim toate metodele de comunicare online, lucram la un nivel calitativ foarte ridicat. In plus, 2006 e cel mai bun an al nostru, an in care am realizat multe lucrari memorabile.

IQads: Care sunt cele mai importante proiecte desfasurate in ultima vreme?
Bogdan Nitu: As mentiona in primul rand campania pentru incurajarea consumului de carne de pasare, o campanie cu adevarat memorabila si la care se va face cu siguranta referire mult timp de acum inainte.
Sunt multe lucrari cu care ne mandrim: lansarea Boom, site-urile Tiriac Auto sau dezvoltarea continua a magazinului virtual Altex sunt doar cateva dintre ele.

IQads: Ce conturi ati castigat in ultima perioada si ce ati realizat pana in prezent pentru ele?
Bogdan Nitu: Pentru noi, mai important decat castigarea de clienti noi este dezvoltarea continua pe Internet pentru clientii pe care-i avem deja. Povesti de succes precum Tiriac Auto sau Altex ne recomanda. Cat despre conturile noi, am specificat deja campania pentru incurajarea consumului de carne de pasare si, de asemenea, comunicarea online Boom este deja un success story.

IQads: Cum ati caracteriza piata de publicitate online din Romania in acest
moment?
Bogdan Nitu: Mult peste cea din 2005 si sub ce ar putea fi. Faptul ca oamenii de marketing inteleg din ce in ce mai mult importanta comunicarii pe Internet este un lucru imbucurator, dar in acelasi timp normal. Cel ce va intelege mai repede acest mediu, nu va avea decat de castigat. Lumea se schimba foarte repede. Ieri radeam cu gura pana la urechi, azi spunem LOL!

IQads: La ce suma estimati ca se vor ridica investitiile in publicitatea online
in 2006?
Bogdan Nitu: Daca nu vorbim doar despre bugetele de media, ci si de dezvoltare, va depasi cu siguranta 10 milioane de euro.

IQads: Ce conteaza in acest moment cel mai mult in publicitatea online?
Bogdan Nitu: Fara indoiala, strategia. O campanie online are atat de multe variabile, iar comportamentul userului se schimba intr-un ritm atat de rapid, incat nu iti permiti sa neglijezi aspectul strategic.
Creativitatea joaca, de asemenea, un rol foarte important. O strategie buna si o creatie mediocra iti pot aduce rezultate, dar limitate. O creatie memorabila face diferenta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related