Pepsi și DDB petrec revelionul la Pro TV

Pepsi și DDB petrec revelionul la Pro TV

Pentru români, Revelionul a fost dintotdeauna un moment deosebit al anului; dacă Crăciunul e sărbătoarea aia cuminte și mai tradițională, dedicată familiei, Revelionul e fratele său mai rebel, mai nebun, mai petrecăreț, mai neprevăzut, mai cu spirit liber.

Dar oricât de nonconformist ar fi Revelionul, bineînțeles că are și el o tradiție a sa: se petrece mereu cu un televizor aprins în casă. Nu doar ca să știi când e ora 0:00 și începe un nou an, dar și pentru că programele de Revelion de la TV sunt în fiecare an un apogeu al distracției și divertismentului.

Pepsi e mereu în centrul distracției

Și așa cum Revelionul e o sărbătoare-eveniment nelipsită din inimile noastre, și Pepsi e de peste 50 de ani nelipsit de pe masa de Revelion. Răsfoiți albumele voastre de familie și probabil că o să descoperiți în orice poză făcută într-o seară de 31 decembrie și o sticlă de Pepsi – indiferent dacă la televizorul care se vede în fundal tocmai cântă Dan Spătaru, Corina Chiriac sau Angela Similea sau rulează un scheci cu Dem Rădulescu, Toma Caragiu sau Amza Pellea. Iar pentru că Pepsi e brandul de care românii s-au bucurat 54 de revelioane, în al 55-lea Pepsi aduce toate generațiile împreună, în condiții de siguranță și premise de maxim entertainment. Și cu cine ar putea face asta mai bine decât cu brandul care făcut istorie în entertainmentul românesc – cu Pro TV?

Iuliana Dragomir, Senior Brand Manager, a declarat: 

„Conceptul creativ din prezentarea agenției – Pepsi ca „mașină a timpului” care îi poartă pe români în trecut – este construit pe un adevăr care stă la baza ADNului brandului nostru, și anume legătura sa puternică cu toate generațiile. Dar mai mult de atât, am realizat de la bun început că potențialul de scalabilitate al ideii creative este uriaș, astfel încât execuția a fost translatată foarte natural în toate celelalte medii, de la digital la in-store, unde consumatorii noștri vor avea în curând foarte multe surprize.”

Hai la PROTEVELION!

Pro TV, Pepsi, DDB si OMD au pus la cale pentru toți românii un Revelion legendar, în care vedetele Pro vor împărți scena cu invitați speciali și în care vor fi reprezentate toate generațiile divertismentului românesc. Spectatorii vor avea parte de un show „ca pe vremuri”, dar totodată al vremurilor noastre, cu momente unice de muzică, dans și umor care își vor găsi cu siguranță locul în istoria entertainmentului din țara noastră.

De la idee până la execuție, echipa DDB a fost implicată la fiecare pas alături de creativii de la Pro TV în realizarea unui show cum de mult nu s-a mai văzut și despre care se va vorbi cu siguranță multă vreme de-acum înainte. PROTEVELION va fi un adevărat landmark, nu doar pentru Pro TV, ci și pentru brand și agenție.

Ștefan Vasilachi, Creative Director DDB, a spus: 

„Dacă nu mă înșel, e prima dată când un brand petrece Revelionul la TV în România. Și în plus la cel mai important post de televiziune - și cu cele mai mari vedete. Dintre toate brandurile, Pepsi e cel mai în măsură să facă asta, pentru că e singurul brand care unește cu adevărat generațiile, care e iubit în egală măsură și de cei peste 60 de ani, dar și de tineri, și care a fost prezent din anii ’60 până astăzi pe mesele de Revelion.”

Iar cum anul ăsta de Revelion mulți dintre voi vor sta acasă sau se vor întâlni într-un grup restrâns din cauza pandemiei, uitați-vă la cel mai wow PROTEVELION din istorie – și petreceți-vă anul cu Pepsi și Pro TV!

ECHIPA PEPSI
Iuliana Dragomir - Sr. Brand Manager
Laurențiu Ion - Head of Digital & Media
Raluca Deaconu - Brand Manager
Cosmin Șova - Junior Brand Manager
Ioana Petrovici - Brand Manager
Delia Corniciuc - Sr Marketing Manager Beverages

ECHIPA DDB
Roxana Țâmpău - Managing Director
Ioana Dobrinescu - Senior Strategic Planner
Cătălina Biro – Account Director
Bianca Greaca - Senior Account Executive
Ștefan Vasilachi - Creative Director
Mihai Calotă -  Senior Art Director
Eduard Dan-Tudor – Art Director
Alex Tocilescu -  Senior Copywriter

OMD
Răzvan Meiroșu - Media Director
Dana Constantin - Digital Manager
Sebastian Stroescu - Digital Executive
Maria Ilie - Media Manager
Irene Derasadurian - Media Executive

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifra de afaceri de peste 70 miliarde dolari în 2020, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker Tropicana și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 23 de branduri ce generează fiecare, anual peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului “Winning with Purpose” care reflectă ambiția noastră de a câștiga în mod sustenabil un loc în piață și înglobează sensul în toate aspectele de business. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related