Stati asa, microbisti! Nu sariti pe mine! Voi suporteri ai fotbalului romanesc, nu trageti! Nu este vorba de jucatorul Hagi si cred ca nici de antrenorul Hagi pe post de actor; am pus la zid spotul "Hagi" pentru Vodafone - un spot de promotie, bine realizat din punctul de vedere al executiei, insa la celelalte capitole... Dar pana atunci, se aude fluierul arbitrului:
Meciul a inceput cu Mutu
Este deja un adevar universal valabil faptul ca meciurile de fotbal reusesc sa stranga cele mai mari cote de audienta. Tot un truism este faptul ca reclamele cu vedete (fie ele din lumea sportului, a mediei sau a cinematografiei) atrag atentia. Unde mai pui ca marketerii sunt convinsi ca abordarea cu VIP functioneaza (altfel probabil ca nu le-ar supra-folosi...). Imbinand astfel cele doua retete ale succesului, Pepsi a fost prima companie care s-a folosit de imaginea unui personaj carismatic (la momentul respectiv), intr-un spot de-al ei. Si asa s-au nascut spoturile in care vedeta autohtona Adrian Mutu in rol principal sau secundar "vorbea" de atitudinea Pepsi. O serie de spoturi reusite, care au avut priza la public, mai ales ca alaturi de fotbalistul roman isi faceau aparitia cele mai "mari" nume internationale ale sportului rege: Zidane, Beckham, Ronaldinho, etc. O initiativa demna de laudat.