[Cine a furat Crăciunul] Lidia Albu: Vedem branduri mai responsabile care abordeaza topicuri precum “buy less and smarter” sau “recycle and reuse”

[Cine a furat Crăciunul] Lidia Albu: Vedem branduri mai responsabile care abordeaza topicuri precum “buy less and smarter” sau “recycle and reuse”

După un an plin de incertitudine și anxietate, cu toții avem nevoie de puțină magie care să spargă rutina din viețile noastre. Pentru Lidia Albu, agitația Crăciunului are puterea de a face asta. Vede cum colegii trec mai des pe la birou pentru o clementină, un meeting cu echipa restrânsă sau pentru un Secret Santa. Lidia este Senior Content & Community Manager Wunderman Thompson, parte din Ogilvy Group Romania și se bucură să vadă că cele mai multe campanii din acest sezon încurajează o practică de multe ori subestimată: bunătatea.

Dupa ce mi-am facut brad de Craciun, asta a contribuit si mai mult la mood-ul craciunistic. Consider ca este mult mai usor sa gandesti si sa implementezi o campanie de Craciun daca deja esti in mood-ul respectiv. :) Mai greu este cand in perioada Craciunului trebuie sa gandesti strategiile pentru anul 2022 si sa ai in vedere proiecte pentru Valentine’s Day sau pentru vara. Dar se fac si acelea, mai ales cand iti face placere sa combini tacticile ca sa iasa un super an pentru clienti si pentru noi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related