Anul 2021 a fost misto pentru ca a inceput in 2019. Exact, sunt 3 ani într-unul de cand avem in vietile noastre masti, meeting-call-uri si pareri despre pandemie. Cumva, nu prea ne mai putea surprinde nimic, pentru ca ne asteptam la orice. Si intrasem deja in ritmul pandemic. Si ne-am dat seama ca a te imbraca dimineata si a face drumul pana la job era un job in sine. Pe care multi il chestionam acum. 2019 sau 2021, spuneti-i cum vreti, n-a fost, in multe privinte, doar un hiatus, ci un nou inceput. In care si-a facut loc si conceptul de metavers.
Altfel, industria si-a vazut de ale ei. A continuat sa mentina legatura cu publicul, de multe ori contextual, si chiar sa glumeasca, mai atent uneori, mai ales in anumite zone. Acum, in campaniile de sezon - poate ca mesele de Craciun n-au mai fost ‘lame’ pentru ca cine stie ce unchi avea cine stie ce observatii – ci au fost pur si simplu motiv de bucurie in familie. Dar despre celelalte lucruri s-a glumit in continuare la fel.
Am selectat 3 spoturi din zonele amintite – remote work in pandemie, ironii din metavers sau pur si simplu, o campanie care ne arata ca advertisingul continua sa functioneze ca de obicei.
Maurice Levy si Arthur Sadoun vorbesc despre 6 saptamani de work remote oriunde in lume, din 2022, pentru colaboratorii Publicis:
Very Serious Partners vand deja spatii de birou pentru agentii in metavers:
Rapperii Dave (Lil Dicky) si GaTa au luat parte la rebranduirea Xbox Game Pass: