Burger King și McDonald's. O relație complicată

Burger King și McDonald's. O relație complicată

Relația Burger King și McDonald’s a fost mereu una zbuciumată. Genul de relație care pornește din ură și se stransformă treptat în dragoste. Ba chiar ei au admis complexitatea propriei relații cu ocazia Valentine’s Day. Și cum genul acesta de interacțiuni vin cu multe încercări eșuate, așa a fost și tratatul ăsta de pace creat de Burger King.

Datorită dinamicii ăsteia, gesturile de susținere pură sunt rare și devin motiv de celebrare. And Burger King did that again! În noua lor campanie își încurajează clienții să cumpere cartofi de la Mc, susținând astfel cauza Fundației Ronald McDonald care s-a angajat să doneze un zlot copiiilor bolnavi pentru fiecare porție de cartofi cumpărată. 

Campaniile de genul ăsta au cel mai mare potențial de a activa empatia și în consumatori. Pentru că atunci când vezi două mari branduri din aceeași sferă de activitate că sesusțin reciproc, te face să îți pui întrebări despre cum te raportezi tu la ideea de competitivitate. Când Tumblr era la modă, circula un citat care poate fi adaptat pentru situația asta: “I’m not interested in competing with anyone. I hope we all make it.” Fiecare își face treaba cum știe mai bine și suntem uniți de valorile comune în misiuni mai mari decât noi. Sună bine, nu?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related