Campania DaKino aduce agentiei Lowe bronzul la New York Festivals

Cea de-a 49-a editie a Festivalului International de Publicitate New York 2006 aduce agentiei Lowe Romania o noua recunoastere a campaniei DaKino

Prin distinctia Bronze WorldMedal obtinuta la categoria Entertainment Promotion, printurile DaKino - Titanic by Lars von Trier, Basic Instinct by Almodovar si Lord of the Rings by Kusturica isi demonstreaza inca odata valoarea. Campania de imagine pentru Festivalul International de Film DaKino a recompensat deja agentia printr-o medalie de argint la Epica 2005 si in 2006 a ajuns in finala Golden Drum, cel mai important festival european de publicitate.
"Anul trecut am fost finalisti, anul asta am luat bronz cu DaKino. Nu am stat chiar in loc. Putem sa vedem cu placere campania chiar dupa aproape un an, ne bucura cand e apreciata si de altii si suntem mandri pentru ca nu este un ghost.", Daniel Gavrila, Managing Director, Lowe & Partners.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related