O carte despre branding pe care orice conducător de organizație ar trebui să o citească și să o aplice.
Dacă ești antreprenor, manager, lider de echipă ori organizație sau lucrezi în Resurse Umane, Marketing sau Comunicare sau pur și simplu ești curios din fire, această carte este scrisă pentru tine. Deschide-o de câte ori ai nevoie să înțelegi cum le poți oferi oamenilor bucuria de a lucra în organizația ta și cum le poți obține loialitatea, devotamentul, implicarea și sprijinul necondiționat. Să îți fie de folos!
Doru Șupeală
Îți recomand să iei două exemplare. Unul pentru tine și altul ca să-l uiți în biroul șefului, la o ședință. Că dacă i-l faci cadou, o să creadă că el e exemplul negativ. Dar dacă îl găsește și aplică ce învață din carte, merită investiția!
Lucian Mîndruță, jurnalist, scriitor, influencer
Există un scop suprem care îl ghidează pe Doru, și anume trezirea publicului la un nou nivel de conștiință și educație. Cartea este ca o păpușă Matrioșka în care descoperi pas cu pas elementele Mixului de Marketing perfect pentru Employer Branding.
Lect. univ. dr. Aurelian Sofică, prodecan al Facultății de Business UBB Cluj
Tranzacția muncă–bani nu mai e suficientă. Ca să lucrezi cu oameni buni, trebuie să fii un om bun, iar compania ta trebuie să fie și ea bună. Bună pe bune! Cu angajații, cu comunitatea, cu mediul, cu clienții.
Dragoș Pătraru, jurnalist, scriitor, lider de opinie
Doru Șupeală este consultant de marketing, management și business, Head of Marketing al unei companii IT și Managing Director al SPOR – Școala Pentru Oameni Responsabili. Este doctorand la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, unde pregătește o teză despre managementul creativității și inovației. În prezent desfășoară cea mai amplă cercetare academică internațională care evaluează climatul pentru creativitate și inovație în organizațiile IT.
A finalizat în 2019 un Executive MBA „with Distinction“ la Hull University Business School din Marea Britanie, are licență și master în marketing de la Universitatea Babeș Bolyai din Cluj-Napoca și a absolvit în anii ’90 Facultatea de Filologie, secția Română-Franceză, la Universitatea Transilvania din Brașov. A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair Romania, Onyx Beacon, Ramada Brașov sau InNuts Fund. Între 1993 și 2000 a fost jurnalist și manager de presă, radio și TV, pentru ProTV și grupul Mix Media Radio Brașov.
A publicat în 2017 o carte de marketing de proximitate prin intermediul comunicațiilor mobile (Experiența face diferența). Semnează articole de cercetare sau analiză în jurnale academice, în publicații precum Forward Brașov, Today Software Magazine și Dimeon Magazine, precum și pe propriul blog. La Școala SPOR, pe care a fondat‐o în 2019, conduce un masterclass și un workshop de Employer Branding și a inițiat experimentele de creativitate „f(i) ‐ Fabrica de Idei“, prin care ajută profesioniștii, echipele și organizațiile să exerseze și să aplice sistematic metode practice, interactive și distractive pentru a obține idei noi.
Doru Șupeală este convins că viitorul profesional al celor mai mulți și norocoși dintre noi va fi bogat și fericit dacă ne vom investi energia și entuziasmul în proiecte și echipe preocupate de creativitate, libertate, integritate, învățare continuă, colaborare, comunicare cinstită și inovație.
Video: Autorul despre carte
Cartea a apărut la Editura Curtea Veche.
Info:
Ediția 2021, paperback
Dimensiuni: 14.5 × 20.5 cm
496 pagini
ISBN:978-606-44-0977-5