Sparge tiparele. Când ai făcut ultima dată ceva pentru prima dată? - Seth Godin | Editura Publica, 2017

Sparge tiparele. Când ai făcut ultima dată ceva pentru prima dată? - Seth Godin | Editura Publica, 2017

Dacă ești fericit fiind doar un visător, poate că nu ai nevoie de această carte.
Dacă te bucuri de statu quo, nici măcar nu te gândi să o citești.
Dacă ești mulțumit așteptând succesul să dea peste tine, te rog să lași din mână această carte și să găsești altceva de citit.
De ce a devenit Sparge tiparele o carte de referință?
Pentru că îi provoacă pe cititori să facă un lucru de care le este teamă.
S-ar putea să fie exact ce îți trebuie și ție.

SETH GODIN ESTE, PROBABIL, CEL MAI IMPORTANT ANTREPRENOR AL EREI INFORMAȚIONALE.
BusinessWeek

E UȘOR DE ÎNȚELES DE CE OAMENII DAU BANI PENTRU A ASCULTA CE ARE EL DE SPUS.
Time

REMARCABILĂ. DE PUS ÎN APLICARE CHIAR ACUM.
Annie Duke, campioană internațională la poker, scriitoare, realizatoare de emisiuni de televiziune

O CARTE ESENȚIALĂ.
Jill Greenberg, fotograf, manipulator.org

O carte care te inspiră și care te motivează, precum cel care a scris-o.
Daniel H. Pink, autorul cărților Drive și A vinde e omenește

O carte care reușește două lucruri dintr-o lovitură: să-ți dea un șut în fund și să te motiveze.
Steven Pressfield, autorul cărții The War of Art

Seth Godin a fost unul dintre invitații conferinței Brand Minds 2018.

 

SETH GODIN a scris optsprezece bestselleruri internaționale, printre care Purple Cow și Triburi, cărți care au transformat felul în care oamenii privesc marketingul, leadershipul, schimbarea și modul în care se răspândesc ideile. A fondat companiile Yoyodyne și Squidoo și este un antreprenor de succes (și fără succes) și un vorbitor celebru. Scrie zilnic articole pline de inspirație pe blogul lui, cotat ca unul dintre cele mai bune 100 din lume.

  

Video: Interviu cu autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Publica.

 

Info:

Titlul original: Poke The Box
Ediția I 2017 paperback
Traducător: Carmen Dimitruc
Dimensiuni: 10,5 x 17,5 cm
96 pagini
ISBN: 978-606-722-236-4

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related