Creative Communication: 2021 se măsoară în lucruri învățate

Creative Communication: 2021 se măsoară în lucruri învățate

La final de 2021, Creative Communication rescrie grila de evaluare a performanțelor, mutând atenția spre modul în care angajații și colaboratorii săi au perceput acest an. Într-un exercițiu intern de evaluare, agenția de PR a decis ca anul acesta, performanțele echipei sale să fie măsurate în lucrurile învățate pe parcursul ultimului an.

Dincolo de cifrele care arată bine în evaluările externe, o importanță mai mare a fost acordată modului în care angajații și colaboratorii agenției percep munca lor.

În ce se măsoară activitatea unei agenții de PR? Pentru content writeri, ea se măsoară în cuvinte. Pentru social media planners, ea se măsoară în engagement, likes și reach.  Pentru influenceri, se măsoară în campanii. Pentru client se măsoară în feedback-ul clienților precum <<Îmi place ce faceți>>, în rezultatele campaniilor sau în aparițiile media. Fiecare măsoară diferit succesul unei agenții de PR, prin urmare am decis ca noi să îl măsurăm pe baza propriilor valori” a spus managerul agenției, Bianca Preda.

În cifre, activitatea Creative Communication este în creștere. Portofoliul a crescut cu noi clienți și proiecte din diverse domenii de activitate precum beauty, food and wine, sănătate și construcții.

  • 18 000 descrieri de produse
  • 1300 de postări de Facebook
  • 300 articole de blog scrise
  • 9 site-uri scrise și lansate

„La toate aceste cifre se adaugă oamenii pe care i-am cunoscut anul acesta și informațiile  pe care le-am primit. De aceea, am decis să facem un exercițiu și să măsurăm succesul în lucruri învățate, în contacte create și mai puțin în like-uri” adaugă Bianca.

  • Am cunoscut peste 30 de influenceri cu care nu am mai lucrat până acum și care ne-au oferit noi resurse de creativitate.
  • Dat fiind că jumătate din portofoliul nostru este construit din branduri de food și wine, ne-am îmbogățit cultura gastronomică cu sute de rețete. Știm cel puțin 10 rețete cu cheddar. Pe dinafară.
  • Tot prin prisma clienților noștri am făcut cursuri de somelier. A trebuit să cunoaștem vinul, înainte de a-l povesti altora.
  • Bucătăria rămâne marea noastră pasiune, iar cofetăria o urmează. Adăugăm aici cunoștințele despre prepararea prăjiturilor și a croissantelor pufoase, pe care le-am însușit prin testare. Peste 100 de descrieri în domeniu sunt de ajuns pentru a ști că doar neinițiații spun cremă de ciocolată. Noi îi spunem ganache.
  • Ne-am suplimentat portofoliul cu două branduri noi, de beauty. Acum ne puteți întreba orice despre acidul hialuronic. Suntem un dicționar al procedurilor și cremelor antiageing.
  • Construiți sau vreți să vă decorați casa? Say no more... peste 10.000 de descrieri la produsele dedicate casei și grădinii sunt suficiente pentru a ști toate cele 10 tipuri de a agăța o perdea pe șină.
  • La acestea se adaugă toți medicii nutriționiști, epidemiologi, neurologi, stomatologi și dermatologi alături de care am construit campanii de informare.

2021 a fost un an în care am încercat să facem lucrurile altfel. Fiecare client a venit cu o informație nouă, care poate deveni utilă în moduri neașteptate. Am învățat lucruri pe care le aplicăm în viața personală, iar momentul în care am realizat că putem percepe și altfel lucrurile, a crescut creativitatea și implicarea în proiecte” spune managerul agenției de PR.

În 2022, Creative Communication și-a propus să adopte un rol mai puțin formal în relația cu clienții săi și să încurajeze exprimarea nonconvențională a brandurilor din portofoliul său. Proiectele sale se vor axa în principal pe comunicarea în social media și pe proiecte video, cu o puternică componentă educațională.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related