In cadrul celei de-a doua editii a festivalului EFFIE Romania, Saatchi & Saatchi Romania a castigat Bronze Effie pentru campania Toyota RAV4 "Dubla personalitate" la categoria "Bunuri de larg consum - Automobile".
Campania s-a derulat pe perioada februarie - martie 2004, munca de creatie concretizandu-se intr-o executie print si outdoor. Produsul in sine a avut o mare contributie la succesul campaniei. Toyota RAV4 ocupa primul loc in categoria SUV in Romania in 2004 iar in Europa este liderul categoriei de mai bine de doi ani. Unul din patru SUV-uri vandute in Europa poarta numele Toyota RAV4. Calitatea superioara Toyota, precum si ideea creativa a campaniei au dus la un rezultat eficient si demn de premiat: "Ceea ce este cu adevarat remarcabil la aceasta campanie este faptul ca Toyota RAV4 "Dubla personalitate" a fost singura campanie premiata in cadrul festivalului care s-a bazat exclusiv pe print si outdoor. Prin urmare, televiziunea nu inseamna chiar totul. Ideile pot veni de orinde si pot imbraca orice forma", a declarat Radu Florescu, Managing Director Saatchi & Saatchi Romania.