TYMBARK, desemnat Superbrand de către români

TYMBARK, desemnat Superbrand de către români

TYMBARK, brand prezent pe piața din România de 17 de ani, a primit distincția Superbrands 2021 la categoria de băuturi non-alcoolice. Criterii foarte relevante precum reputație, încredere, calitate și diferențiere pe piață sunt repere importante în acordarea acestui titlu.

Lista brandurilor eligibile pentru statutul de Superbrand s-a realizat în baza metodologiei internaționale Superbrands care prevede două etape importante. În prima etapă, Consiliul Superbrands, alcătuit din 30 de profesioniști din diferite industrii (management, marketing, publicitate, comunicare, branding, media, consultanță) a realizat selecția calitativă a listei de branduri, evaluând 1.857 de branduri din 65 de categorii. În urma acestei selecții, 1.039 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piață, realizată de către Superbrands România cu sprijinul Ipsos, pe un eșantion reprezentativ de 1.500 de consumatori români, la nivel urban. Lista completă a brandurilor desemnate Superbrands în ediția actuală a programului va fi publicată în cartea Superbrands, The Braves, România 2021. 

Noi, compania Maspex Romania, producătorul băuturilor răcoritoare Tymbark, ne bucurăm și ne simțim onorați pentru obținerea statutului de Superbrand! Prin poziția de lider de piață pe segmentul JNSD pe care o ocupăm de mai mult timp, aveam deja confirmarea că suntem unul dintre brandurile apreciate de către consumatorii români. Însă validarea venită de la profesioniști din industrii diverse ne certifică o dată în plus valoarea, ne onorează și ne motivează să păstrăm standardele de calitate cât mai ridicate”, a declarat Alexandra Panait, Marketing Manager Beverages Maspex Romania.

Maspex Romania face parte din grupul polonez Maspex, una dintre cele mai mari companii din Europa Centrala și de Est pe segmentul produselor alimentare. Activând de 25 de ani pe piaţa din România, compania deține în prezent un portofoliu vast de produse și este unul dintre cei mai cunoscuți producători din țară pentru categoriile sucuri, nectaruri şi băuturi răcoritoare, produse instant, snacksuri dulci şi sărate.

Susținând un proces de dezvoltare constant, inovând continuu și oferind consumatorilor produse pe măsura dorințelor și preferințelor lor, Tymbark este lider de piață pe segmentul JNSD, cu 26,3% market share în volum, conform datelor din raportul Nielsen-Iulie 2021.

Produsele TYMBARK sunt de calitate ridicată și se adresează unui tip variat de consumatori. De la cei maturi, deja stăpâni pe ei, curajoși și încrezători în propriile forțe și cărora le place să-și afirme personalitatea, până la cei tineri, conectați la social media și la cele mai noi trenduri, care se validează prin asocierea cu branduri cool și de calitate. Tymbark oferă produse atât pentru cei care îndrăgesc timpul petrecut în familie, dar și pentru întâlnirile între prietenii de toate vârstele.

Câteva exemple: Tymbark Cool - potrivit pentru mesele servite în familie; Tymbark Tetra Pak 1&2L – alegerea sănătoasă ,,cu gust autentic de fructe”. Din categoria Still drinks single serve fac parte Tymbark Mix, Tymbark CarboMix, Limonada 400ml - produse foarte îndrăgite de către gen Z, persoane foarte conectate la social media și foarte receptive la cele mai cool trenduri.

Cel mai nou produs care are la bază ADN-ul Tymbark este Tymbark CarboMix - cel mai tare Mix, în trei prime variante de combinații irezistibile: Portocală și Piersică, Struguri și Aloe Vera, Lămâie și Pară. Varianta Carbo reprezintă o extensie a gamei Tymbark Mix cu succes deja dovedit. Capacul twist-off, care face deschizătorul inutil, eliberează dintr-o simplă mișcare puterea de seducție a unei băuturi cu adevărat irezistibilă. Și mult apreciatele mesaje Tymbark se găsesc sub fiecare capac. De cine apreciate? De către tinerii care simpatizează brandul Tymbark Mix și spiritul său mereu proaspăt. Ei au descoperit deja în bulele jucăușe ale Tymbark CarboMix ocazia perfectă de a încerca ceva nou, efervescent și plin de voie bună.

Urmând principiile companiei Maspex Romania, Tymbark este un brand care are o preocupare constantă și pentru viitorul societății în care trăim. De aceea dezvoltă proiecte în care copiii sunt crescuți după principii de viață sănătoasă, iar tinerii sunt stimulați să-și exprime libertatea și creativitatea. Pentru ei a creat Cupa Tymbark Junior - cea mai importantă competiție de fotbal din România dedicată elevilor între 6 și 12 ani, băieți și fete și TYMBARK FUNclub - un proiect de mare succes în care vloggeri cunoscuți, inspirați de Tymbark, duc distracția la cote maxime.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related