Comitetul de Organizare Effie 2022 este format din 15 reprezentanţi ai industriei de marketing şi publicitate. Ruxandra Rau, Director Brand & Communication Strategy, Telekom Romania Mobile, a fost aleasă Preşedintele Comitetului în acest an.
Comitetul Effie 2022 este format din: Adrian Țuluca - Managing Director Propaganda, Bogdan Niţu - General Manager Webstyler, Corina Bratu - Senior Strategic Planner Leo Burnett România, Diana Crasmariu – Head of strategy Cohn&Jansen, Irina Pencea - Managing Partner & Co-Founder Jam Session Mihai Trandafir - Managing Director UM România, Catalin Albu- Head of Client Business Management Publicis România, Bianca Manescu - Head of Strategy Kubis Interactive, Roxana Mătăşel - Marketing Director KFC, Pizza Hut, Taco Bell, Wenka Booij - Head of Brand and Marketing Director ING Bank Romania, Simona Panait - Marketing & Online Director Samsung Electronics România and Bulgaria şi Mircea Staiculescu - Founding Partner Headvertising, Nicolae Catalin Carstea - Senior Brand Manager Flavoured Non Alcoholic Ursus Breweries, Ileana Cocias – Senior Marketing Director Procter & Gamble South East Europe si Ruxandra Rau, Director Brand & Communication Strategy, Telekom Romania Mobile.
Comitetul de Organizare Effie 2022 a fost format în baza algoritmului stabilit la finalul anului trecut de către IAA şi UAPR, algoritm ce ia în considerare rezultatele obţinute în competiţie în ultimii trei ani. Astfel, în urma punctelor acumulate în ediţiile 2019-2021, agentiile si companiile prezente in top, şi-au desemnat reprezentanţi
Ȋn prima intalnire a noului comitet, Ruxandra Rau a fost votată Preşedinte al Comitetului de Organizare pentru ediţia de anul acesta:
"A fost o onoare pentru mine ca in ultimii 15 ani sa fiu parte din fenomenul Effie Awards. Am avut privilegiul de a contribui la aceasta calatorie din diverse roluri: pentru inceput doar client participant in competitie, apoi si membru al juriului, iar in ultimii trei ani si membru al Comitetului de Organizare. Acum ma simt onorata sa fiu nominalizata pentru un nou rol, acela de Presedinte al Comitetului de Organizare pentru editia 2022 a Effie Romania. Este un vot de incredere care ma bucura si ma obliga in egala masura, fiind primit de la cei mai buni profesionisti din industrie, colegii mei din Comitet, carora le multumesc pentru nominalizare.
Am considerat intotdeauna ca Effie este cu adevarat cea mai importanta competitie a industriei noastre, deoarece premiaza rezultatele care conteaza cel mai mult pentru clientii de publicitate, si anume cea mai buna performanta in brand si business. Pentru editia 2022 sunt gata sa contribui alaturi de colegii din Comitet pentru a imbogati si mai mult Effie, astfel incat, dincolo de festivalul de publicitate si de ocazia de a sarbatori succesul an de an, Effie sa fie un instrument tot mai puternic de invatare si de practica, atat pentru clienti, cat si pentru agentii, sau pentru studenti si profesori deopotriva, care sa ii ajute sa dezvolte campanii mai performante, cu rezultate mai bune, astfel incat impreuna sa ajutam la cresterea calitatii publicitatii din Romania." a declarat Ruxandra.
Ȋnscrierile în competiţia Effie 2022 sunt estimate să înceapă la finalul lunii februarie, iar Gala de Premiere este planificată, ca si in editiile anterioare, pentru luna iunie.
Romanian Effie Awards 2021 este un proiect organizat de IAA România şi UAPR.
Parteneri strategici: Deloitte și Nielsen
Parteneri Media: PRO TV, BIZ, IQads, SMARK și Pagina de Media
EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, în SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR).