Brand:
AD Shit
Background:
AD Shit (ADS) este un produs de consum ilegal sub forma de praf care poate fi asimilat de consumator prin absortie oculara. In unele cazuri ADS se poate fuma.
What is required:
a) Dezvoltarea unei campanii guerrilla prin care ADS sa ajunga in randul consumatorilor potentiali. Mediile conventionale sunt excluse datorita faptului ca ADS este ilegal si considerat de indivizii constienti de viata lor, un drog cu efecte devastatoare. Se cer solutii subtile, subliminale si undercover.
b) Dezvoltarea unui sistem de distributie alcatuit din dealeri cu experienta vasta in advertising. Acesti dealeri pot fi angajatii agentiilor de publicitate sau consumatori deja dependenti de ADS.
What do we expect from this advertising to do:
Prin promovarea ADS se urmareste deteriorarea calitatii vietii pentru un numar cat mai mare de consumatori. Ca obiectiv secundar se doreste izolarea consumatorilor de familiile si prietenii lor si formarea unei comunitati de consum cu un statut aparte. Pe termen lung se urmareste legalizarea ADS.
Who are we talking to:
a) Oricine cu varsta cuprinsa intre 16 si 35 de ani care isi doreste sa lucreze in advertising.
b) Oricine care lucreaza deja in advertising
c) Oricine care a renuntat deja la a mai lucra in advertising
What is the essential message we want them to remember:
ADS este singurul drog care te face sa crezi ca advertising-ul e viata ta.
What our brand offers to the consumer:
ADS iti ofera acces instant la cele mai nobile-false idealuri ale industriei de publicitate: bani, glorie, eleganta, finete, intelepciune, simt estetic. In prima faza ADS induce iluzia unor capacitati nemaintalnite: determinare, ambitie, focus, implicare, inteligenta, putere, creativitate, spirit de echipa, proactivitate, etc. In aceasta faza cei care nu lucreaza in advertising pot sa se angajeze in agentii iar cei care deja lucreaza pot avansa in pozitii cheie. Dependenta apare rapid si se manifesta prin senzatia ca poti intotdeauna mai mult, ca poti lupta impotriva oricui. Nevoia de a manipula impreuna cu sentimentul ca stii tot, duce la sentimente paranoide. In cazul in care consumatorul se simte creativ, ADS ii dezvaluie beatitudinea unei personalitati scindate vecina cu schizofrenia. In timp, atat beneficiile emotionale cat si cele rationale sunt percepute ca fiind reale, firesti si mai mult decat atat consumatorul are impresia unei impliniri totale. In lipsa ADS poate aparea sevrajul manifestat prin frustrari si unele regresii in viata reala insa dependenta e atat de mare incat o alta doza de ADS e singura sansa de supravietuire a consumatorului.
Threats:
Un pericol pentru brand il reprezinta agentiile care nu angajeaza consumatori ADS si, mai mult decat atat, utilizeaza teste periodice anti - ADS si organizeaza campanii cu mesajul ADS - free. Transformarea persoanelor de decizie din aceste agentii in ADS - junkies poate fi o solutie in inlaturarea acestui threat.
Mandatories:
Slogan: Take it or leave it.