O farsa cu Mos Craciun

Ce prinde cel mai tare la romani? Umorul. De la Nea Marin Miliardarul incoace ne-am tot considerat un popor optimist, care incearca mereu sa vada partea plina a paharului. Poporul cel mai deschis intrarii in Uniunea Europeana, aderarii la NATO, genul care nu pune prea multe intrebari. De cand cu deschiderea asta parca insa si umorul s-a mai schimbat. Nu mai ascultam bancuri cu Bula la fel ca inainte, dar in schimb ne lipim de televizor la Vacanta Mare sau seriale precum La Bloc si Familia Bundy. Nici Divertis nu mai are parca aceeasi savoare. Ne pierdem din profunzime. Se cauta un alt gen de divertisment, mai usor, mai de masa. Radem odata cu publicul platit sa o faca. Ne indreptam din ce in ce mai mult spre o cultura de masa low, fara pic de valori.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar


Comentarii

Cristi Andrei
acum 18 ani
Eu tot sper ca ceea ce a fost scris in acest articol sa fie o gluma pe seama spotului. Adica nu cred ca poate cineva sa spuna serios ca acest spot este unul bun.


Branded


Related