Mesajul campaniei - Mamele au nevoie de timp și pentru ele – bine primit în comunitățile de părinți încă din momentul lansării
Despre Copii, compania media nișată pe segmentul de parenting, anunță lansarea unei campanii online inedite, realizate cu sprijinul dm drogerie markt România, sub numele de “Mămică frumoasă”. Proiectul vine în sprijinul mamelor care se simt deseori copleșite de “meseria de părinte” și tind să se neglijeze cu o serie de patru episoade video dedicate, cu sfaturi și trucuri utile legate de importanța unei rutine de îngrijire, din partea altor mame.
A fi mamă este o adevărată provocare. Pe lângă grija permanentă pentru copii, există multe alte lucruri în agenda zilnică – activități profesionale, cumpărături, pregătirea meselor, întreținerea casei. Chiar dacă uneori pare dificil ca o mamă să mai strecoare printre atâtea activități și momentele sale de răsfăț, nu este imposibil.
Mamele au nevoie de timp și pentru ele, iar o bună organizare este secretul
Acesta este mesajul cheie în jurul căruia a fost construită campania, mesaj în care cele patru protagoniste din materialele video, mame de diferite vârste și cu diverse ocupații, s-au regăsit, motiv pentru care au acceptat invitația de a se alătura proiectului. Elena Santos (blogger, specialist în soluții smart de organizare a casei și grădinii, și gazda emisiunii Dez-ordine de pe Național TV), Ada Chindea (blogger și redactor Despre Copii), Alexa Stănescu (blogger și jurnalist radio) și Elena Zagaican (jurnalist radio) au răspuns pozitiv invitației de a împărtăși cu comunitățile de mame experiențele lor și trucurile la care apelează pentru a reuși să aibă grijă și de ele, oricât de ocupate ar fi.
Fiecare episod cuprinde o sesiune de Q&A, în care cele patru mame implicate în campanie împărtășesc tips&tricks legate de make-up, rutina de îngrijire a tenului și a părului, dar și despre cât de benefică poate fi o schimbare de look, din când în când, pentru starea de spirit.
Propriul salon de înfrumusețare, acasă
Un alt mesaj important punctat în cadrul materialelor este faptul că mamele nu au nevoie de multe ore petrecute în fața oglinzii și nici de vizite în salon pentru a se simți frumoase și răsfățate – uneori, chiar și 5 minute sunt suficiente. De asemenea, pentru a veni cu inspirație și idei în sprijinul mamelor care se tem de faptul că rutina de îngrijire poate fi costisitiare, în fiecare material video se regăsesc și produsele pe care Elena Santos, Ada Chindea, Alexa Stănescu și Elena Zagaican le includ în rutina lor zilnică – produse cu un raport calitate-preț excelent, accesibile pentru orice buzunar și disponibile în drogheriile dm.
Abordarea acestui subiect – îngrijirea de sine, esențială pentru mame, oricât de ocupate ar fi - este foarte naturală, relaxată, ca de la mamă la mamă. Acesta este și motivul pentru care, în doar trei săptămâni de la lansare, campania se bucură de rezultate frumoase, semn că mesajul cu tentă emoțională și empatică a fost bine primit de comunitățile de mame. Reach-ul total al campaniei depășește 270K vizitatori unici, astfel că obiectivul principal al campaniei, de awareness, a fost atins în scurt timp.
Dacă te regăsești și tu în această campanie sau dacă îți dorești ca mesajul să ajungă la cât mai multe persoane, nu ezita să share-uiești materialele video realizate în cadrul proiectului.