Dezvoltarea accelerată a mediului digital în 2021 s-a reflectat într-o atenție crescută a echipelor de digital marketing asupra noilor platforme și oportunități de promovare abordate integrat în strategia business-urilor. MTH Digital se dezvoltă în această direcție, numind-o pe Anca Toma noul Director of Digital Strategy & Analytics al agenției. Din această poziție, Anca va coordona implementarea strategiilor și direcția creativă a campaniilor de digital marketing ale clienților din portofoliu, precum și analiza calității datelor pe baza cărora sunt luate deciziile strategice.
Cu o experiență de peste 6 ani în digital marketing și o viziune orientată spre creativitate cu rezultate, Anca Toma face un nou pas în evoluția profesională și își propune să creeze conexiuni ale echipei MTH Digital cu noi parteneri alături de care să livreze atât campanii eficiente cât și reprezentative pentru clienții din portofoliu.
”Viitorul marketingului online se întâmplă în fiecare zi, este despre evoluție permanentă, așadar promisiunea mea este să dezvoltăm în continuare strategii de comunicare integrată și să livrăm rezultate. Cred în valoarea mesajelor creative folosite pe un background de date corecte, un profil de cumpărător bine conturat pe baza lor și o capacitate mare de adaptare la context. E important și să rămânem deschiși la oportunitățile pe care noile platforme de comunicare și PPC le lansează și să le facem loc în planurile de viitor ale clienților acolo unde pot aduce vânzări, vizibilitate și o poziționare corectă”, menționează Anca Toma.
Parcursul profesional al Ancăi Toma se suprapune foarte bine cu evoluția agenției MTH Digital, unde timp de 4 ani a evoluat de la strategii de comunicare în social media până la implementarea campaniilor de performance și brand loyalty pe canalele de marketing potrivite pentru clienții din portofoliu, precum Transavia, Fragedo, Mega Image, Pastele Băneasa, La Fântâna, Bottega Verde, Austral.
“MTH Digital a pornit acum 5 ani pe piața din România ca agenție de marketing online full-service specializată pe e-commerce. Am adăugat servicii pas cu pas până să putem spune că suntem cu adevărat full-service și vom continua să ne dezvoltăm în această direcție. Pe de altă parte, această umbrelă cuprinzătoare înseamnă că avem nevoie să ținem mereu un ochi ațintit pe strategia de digital marketing. Este tot mai important în digital marketing să ai o poziționare clară, o diferențiere față de concurență și să comunici astfel încât să atragi atenția asupra ta atunci când userul final are un attention span în continuă scădere. Aici ne va ajuta foarte mult noul focus pe strategie digitală și sunt convinsă că Anca Toma este persoana potrivită pentru această nouă direcție pe care o adăugăm sub umbrela MTH Digital”, spune Raluca Radu, fondatoarea agenției MTH Digital.
Anca face parte din MTH Digital din 2017, lucrând alături de clienți din diferite domenii precum Beauty, Fashion, B2B, eCommerce, Food & Beverages.
Agenția MTH Digital este alături de clienții săi în calitate de departament de marketing online externalizat, cu know-how din peste 16 ani de experiență în digital marketing. Pentru clienții săi din domenii variate, MTH Digital se ocupă de strategie, creație, copywriting, implementarea campaniilor de Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Youtube Ads, social media, content writing și email marketing.