Coca-Cola sau apa vietii e totuna...

... cel putin asa pretinde noul spot in care apare Chivu. Gasesc de cuviinta ca la noua reclama adusa pe tv de Coca-Cola sa spun lucrurilor pe numele mic, de insight, si sa las partile tehnice sa se prabuseasca de pe tron precum cortinele de la Moulin Rouge, incat sa putem vedea realitatea dezbracata de orice desuuri, precum picioarele dansatoarelor de cancan.

Sa ne bucuram asadar de acest spot, aproape de inimile noastre de consumatori tipici. Sa lasam realizarea lui, filmarile, actorii, publicul tinta, campania si conceptul pe care il urmareste sa se uite nefericite la explozia de nebunie, de entuziasm si de curaj care ne prinde de degetele excesului de empatie si ne ridica de mainile optimismului.

Sa ne bucuram ca si lor, celor mari, li se poate intampla sa fie singuri si parasiti de lume. Si ei, cei care castiga bine de tot din jocul cu balonul rotund si desenat frumos al mondialelor folbalistce si care au mereu parte de atentie, admiratie, fete frumoase (bine, aici nu ma zgarcesc sa vreau si eu), mediatizare, glorie etc etc etc, pot fi uitati. Ati auzit? Uitati chiar! Ei, Chivii nostri, exemplele noastre cel mai la indemana de urmat, pe care toti ciutanii (pustanii, pentru necunoscatorii de argou constantean) ii au lipiti pe copertele caietelor de scoala sau pe manerele pistoalelor de plastic cu care joaca "Pac-Pac" sau "Somata" prin spatele blocului, ne dau lectii de viata, ne invata cum sa ne ridicam de jos in sus, scuzati pleonasmul, e pentru o cauza nobila.

Josul lor, aflat la inaltimea Moldoveanului, daca nu chiar a Mont Blanc-ului pentru unii, totusi te face sa te gandesti la tine insuti. Sigur si tu ai cazut odata de pe un piedestal frumos lacuit, si erai singur, si nimeni nu te astepta la gara etc. Si iti aduci aminte ca odata cand te-ai dus la liceu sa-ti revezi profesorii, tocmai profu' cu care te-ai "antrenat" doi ani de zile pentru olimpiada nu te-a mai cunoscut si ti-a zis "Ionescule", in loc de "Popescule". Si atunci ce-ai facut? Ti s-a facut sete de viata, ti-ai pus ambitia, si ce-ai facut mai departe? Lasam finalul deschis, caci asa e si spotul.

Sa ne bucuram asadar de acest spot, cu absurdul lui cu tot, ca doar Chivu n-o sa ajunga niciodata un nimeni pe care sa nu-l cunoasca lumea pe strada sau, mai ales, in cafenea unde toti stam si ne uitam la persoana simpatica de la masa vecina (he's an icon!). Si sa apreciem ca e facut la sentiment la fel ca si surorile lui Coca-Cola - Music si Coca-Cola - Believe, presarate toate cu un pic de sacru de la "in ce sa crezi?". Uite ca acum ai in ce sa crezi. Daca tot nu-ti place sa crezi in muzica, sosoni, placinte, libelule sau in orice alt nimic, iata ca poti sa prinzi curaj, sau sete de viata, in cazul Chivului sete de fotbal, si poti crede in tine ca poti sa renasti, chiar daca te-a parasit norocul si notorietatea.

Sa ne bucuram asadar de acest spot, macar pentru ca si-a ales o melodie frumoasa, cu toate ca singura voce de personaj suna un pic a falset, cu tonul mentinut la acelasi nivel pe partea a doua a replicii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Marian B
acum 18 ani
Eu cred ca spotul surprinde si dezamagirea suporterilor fata de rezultatele nationalei (imi place sa cred ca de fapt lumea nu vrea sa-l recunoasca pe Chivu...), sperantele legate de noua campanie, dar si o incercare a fotbalistilor de a cere iertare.


Branded


Related