Prima lucrare care dezvăluie Declansatorii Motivationali ascunși, astfel încât să înțelegem, să prezicem și să influențăm comportamentul clienților.
Descifrează felul în care clienții gândesc și iau decizii.
Află motivele reale pentru care organizațiile gestionează greșit experiență cu propriii clienți.
Creează o Filosofie a Clientului prin care să-l atragi și să-l păstrezi.
Gestionează Marea Schimbare de Atitudine a Clientului.
Pregătește-ți angajații pentru a face față oricărui client.
Soluționează nemulțumirile clienților pentru a consolida loialitatea.
Descoperă noile reguli pentru marketingul în masă și cel direct.
Fă-ți clienții să cumpere mai mult și mai des.
Este extrem de profitabil să demonstrezi că îți înțelegi clienții; dacă nu o faci, însăși compania ta este în pericol.
„Diferența dintre o companie bună și una mai puțîn bună este felul în care își tratează clienții. Auzim multe clișee atunci când organizațiile vorbesc despre relațiile cu clienții; această carte are o structura practică și o abordare revoluționară cu ajutorul cărora lucrurile vor merge de la sine."
- Robbie Steinhouse, Director general executiv al Gray`s Inn Group
Consultant în management, bestselling autor, expert internațional în Influencing & Persuasion, LAB Profile(r) Application Developer, Trainer certificate în NLP, Speaker profesional (Președinte al Canadian Association of Professional Speakers). Shelle Rose Charvet a certificat peste 700 de Profiler(r) în 30 de țări și a instruit în NLP și în alte psihologii avansate mii de persoane din întreaga lume. Prima ei carte, Words That Change Minds a fost bestseller internațional apreciat de Forbes, Goodreads, Business Insider, Amazon, și este disponibil în 15 limbi.
Cartea a apărut în România la Editura Amaltea.
Info:
Titlul original: The Customer Is Bothering Me: How to Change Attitudes, Improve Results and Grow Your Bottom Line
Ediția I 2013
Dimensiuni: 13.5 x 20.5
224 pagini
ISBN: 978-973-162-108-1