Cele trei reguli. Cum gândesc companiile excepţionale - Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed | Editura Publica, 2016

Cele trei reguli. Cum gândesc companiile excepţionale - Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed | Editura Publica, 2016

Apariția ediției în limba română a cărții Cele trei reguli este susținută de Raiffeisen Bank.

Pentru fiecare sector de activitate există un jucător care se remarcă, astfel că se impun următoarele întrebări: cum reușesc unele companii să obțină performanțe excepționale pe termen lung, în ciuda faptului că se confruntă cu aceleași constrângeri ca rivalele lor? Ce fac acestea în mod diferit? Ce putem învăța de la ele?

În Cele trei reguli – un ghid indispensabil oricărei companii care vrea să ajungă la rezultate de top și o combinație perfectă de studii de caz și analize amănunțite de date – cei doi autori încearcă să răspundă la aceste întrebări. Michael E. Raynor și Mumtaz Ahmed au pornit de la un studiu de cinci ani, menit să identifice companiile cu rezultate excepţionale. Dintr-un total de 344 de companii, Raynor și Ahmed au selectat un eșantion reprezentativ format din 27 de companii pe care le-au studiat în amănunt. Astfel au descoperit că, atunci când se confruntă cu decizii dificile, companiile excepționale respectă trei reguli:

1. Mai bun înainte de mai ieftin.
2. Venituri înainte de costuri.
3. Nu există alte reguli.

Pentru unii piloți, zborul nu este o experiență pasivă. Aceștia își înțeleg nava, înțeleg condițiile și se înțeleg pe ei înșiși, folosind această înțelegere pentru a descoperi portanță acolo unde alții găsesc doar vid, pentru a se poziționa în unghiul perfect pentru atac sau pentru a exploata paradoxul prăbușirii spre pământ, generând astfel o nouă ascensiune și îndreptându-se din nou spre cer.
La fel se întâmplă și în cazul companiilor excepționale. Acestea reușesc, pentru o vreme – uneori pentru multă vreme – să învingă inerția, să se opună entropiei și să se adapteze la schimbările de mediu sau la cele de la nivelul concurenței. Generează performanțe mai bune și le susțin pentru mult mai mult timp decât s-ar aștepta cineva în mod normal. Nimic nu ține pentru totdeauna, dar la urma urmei nu acesta este scopul. Obiectivul este obținerea celor mai bune performanțe posibile pentru cât de mult timp se poate.
Cele trei reguli vă arată cum să faceți asta. Prin adoptarea conștiincioasă a celor trei reguli care definesc felul în care iau decizii companiile excepționale – mai bun înainte de mai ieftin, venituri înainte de costuri și nu există alte reguli – puteți spera în mod rezonabil să îi negați gravitației ce i se cuvine pentru mai multă vreme.
Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed

Ceea ce face din Cele trei reguli un gen diferit de carte de management este focusul pe procesul de gândire al companiilor de succes. Autorii au adunat un volum impresionant de date de-a lungul unei lungi perioade de timp și le-au analizat folosind metode statistice solide, pentru a descoperi care sunt companiile câștigătoare din diverse domenii de activitate. Doar atunci când au început să analizeze modul în care gândesc aceste companii, procesul prin care iau decizii, au descoperit factorii esențiali care separă performanța de excepție de cea mediocră.
Steven van Groningen, Președinte & CEO Raiffeisen Bank

 

MICHAEL E. RAYNOR este director la Deloitte Services LP, unde explorează strategia, inovația și creșterea la nivel de corporație alături de clienți dintr-o gamă largă de industrii. Este coautor al cărții The Innovator's Solution, scrisă împreună cu Clayton Christensen, și autorul bestsellerurilor The Strategy Paradox și The Innovator's Manifesto.

MUMTAZ AHMED este director executiv responsabil cu strategia la Deloitte LLP unde se ocupă de dezvoltarea la nivel de corporație, de tehnicile de inovație și de brandul companiei în SUA.

 

Video: Interviu cu autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Publica.

 

Info:

Titlul original: The Three Rules: How Exceptional Companies Think 
Ediția I 2016, paperback
Traducător: Emilia Vasiliu
Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
472 pagini
ISBN: 978-606-722-219-7

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related