Cum îți vei măsura viața? - Clayton M. Christensen, James Allworth, Karen Dillon | Editura Publica, 2013

Cum îți vei măsura viața? - Clayton M. Christensen, James Allworth, Karen Dillon | Editura Publica, 2013

O strategie – fie ea de afaceri sau în viața personală – se creează prin sute de decizii luate zilnic în privința modului în care ne cheltuim timpul, energia și banii. Cu fiecare clipă din viața ta, cu fiecare decizie luată despre felul în care îți consumi energia și banii, faci o declarație despre ceea ce contează realmente pentru tine. Poți vorbi la nesfârșit despre țelurile clare pe care le urmărești și despre strategia pe care o ai pentru viața ta, căci în ultimă instanță ele nu înseamnă nimic, dacă nu-ți investești resursele disponibile într-un mod care să concorde cu strategia ta. La urma urmelor, o strategie nu înseamnă nimic mai mult decât bune intenții, dacă nu se vede pusă eficient în practică.
CLAYTON M. CHRISTENSEN

O carte utilă pentru toți cei care își doresc să ducă o viață plină de sens în acord cu propriul sistem de valori.
Publishers Weekly

O lectură obligatorie pentru orice student la o facultate de afaceri.
Huffington Post

Recomandați această carte celor care nu au nicio legătură cu mediul de afaceri. Vă vor mulțumi pentru acest gest!
Harvard Business Review

O carte bine documentată și plină de miez.
Forbes

O perspectivă originală asupra felului în care urmărirea realizărilor imediate ne blochează calea către succesul durabil. Ca un ceasornicar minuțios care, la masa lui de lucru, desface conceptual mecanismul, îl recompune prin exemple și dă ora exactă, Clayton M. Christensen ne oferă reperele necesare pentru a duce o viață împlinită!
Elena Badea - Director de Marketing și Comunicare, EY România

 

CLAYTON M. CHRISTENSEN este părintele conceptului de ,,inovație disruptivă” și unul dintre cei mai apreciați teoreticieni în domeniul inovației. În anul 2011 a fost numit cel mai influent gânditor de business din lume, ocupând poziția nr. 1 în topul bianual Thinkers50.

 

Video: Interviu cu autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Publica.

 

Info:

Titlul original: How Will You Measure Your Life?
Ediția I 2013, paperback
Traducător: Smaranda Nistor
Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
240 pagini
ISBN: 978-606-8360-73-7

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related