GMP a cucerit doua Golden Hammer si un Silver Hammer la cea de a saptea editie a festivalului de creativitate Golden Hammer din Letonia. Aurul a fost obtinut pentru printul "Cutitul" de la Grovana si pentru "best use of media" a campaniei "The Note", brandul Mandra. Un Silver Hammer a revenit pentru campania tv "Porcul", brand Boom Comedy. Agentia a acumulat 40 puncte.
McCann Erickson a primit trei trofee de argint pentru campaniile tv "Porcul" brand MTV si pentru "Wild Christmas", brand Bergenbier si pentru printul "Tick", brand Frontline. In total agentia a obtinut 36 de puncte. Propaganda a reusit la randul ei sa cucereasca un Silver Hammer si cu aceasta ocazie si 12 puncte, pentru campania "Hello!", brand Serviciile Medicale SOS.
Fiecare dintre agentiile premiate a mai avut insa si cateva nominalizari. McCann Erickson se poate mandri cu inca 6 nominalizari la print pentru "FHM, Playboy", brand Bergenbier, "Flea Dog", brand Frontline, si "Foc", "Caine", "Hot", si doua la outdoor pentru "Tick" si "Flea cat", brand Frontline.