Majoritatea oamenilor cred că cea mai bună metodă pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensă şi pedeapsă”. Este o greșeală, ne spune Daniel H. Pink. În Drive, una dintre cele mai provocatoare şi convingătoare cărți ale ultimilor ani, el susține că secretul satisfacției și performanței superioare – la serviciu, la școală și acasă – este nevoia profund umană de a ne dirija propriile vieți, de a învăța și de a crea lucruri noi, de a deveni mai buni și de a face din lume un loc mai bun.
Printr-un recurs la patru decenii de cercetare științifică asupra motivației umane, Pink ne arată distanța dintre ceea ce susține știința și ceea ce face economia – și modul în care această discrepanță afectează toate aspectele vieții umane. Daniel Pink analizează trei elemente ale adevăratei motivații – autonomia, perfecționarea și scopul – și oferă soluții inteligente și surprinzătoare pentru punerea lor în practică, într-o carte remarcabilă care va schimba modul în care gândim și trăim.
Ideile lui Pink produc rezultate. Companiile nu ar greși dacă ar renunța, pentru o oră, la consilierii lor bine plătiți și, în acest timp, ar citi concluziile lui Pink.
Forbes
O lectură importantă... un adaos complex la o literatură tot mai bogată care susține o schimbare radicală a modului în care funcționează economia.
Kirkus
Aceste lecții merită să fie învățate și, cu cât mai multe companii se simt încurajate să implementeze sfaturile lui Daniel Pink, cu atât mai bine.
Wall Street Journal
Pink transformă chiar și cel mai complicat studiu științific într-o lectură digerabilă — și, adesea, amuzantă — fără să-și piardă din forța de convingere.
New York Post
Apariția ediției care aniversează 10 ani pe piața din România a apărut cu susținerea UniCredit Bank:
„Oamenii au nevoie de autonomie, perfecționare și un scop pentru a se simți împliniți. În 2011, această afirmație a lui Daniel Pink, explicată și dovedită științific, a provocat schimbări de proporții în companiile mari și mici. La aniversarea de zece ani a bestsellerului care a schimbat paradigma motivației, Drive rămâne o carte de căpătâi a leadershipului modern.”
International bestseller
#1 Bestseller New York Times
Bestseller Amazon.com
Bestseller Wall Street Journal
Bestseller Boston Globe
Bestseller Los Angeles Times
Bestseller Washington Post
Bestseller San Francisco Chronicle
DANIEL H. PINK este autorul mai multor bestselleruri internaționale traduse în 42 de limbi. Drive și A vinde e omenește au ocupat primul loc în topul New York Times și, la mulți ani de la publicare, încă sunt prezente în lista extinsă. Cea mai recentă carte a sa despre știința momentului perfect, Când, a petrecut și ea mai mult de patru luni în celebrul top de vânzări de carte.
În 2019 a ocupat al șaselea loc în topul Thinkers 50 al celor mai influenți gânditori de management din lume.
Este unul dintre cei mai apreciați speakeri ai momentului, fiind invitat frecvent la conferințe și cunoscute emisiuni TV și radio.
A fost gazdă și producător executiv pentru emisiunea Crowd Control, pe National Geographic. Scrie articole și colaborează cu publicații renumite: The New York Times, Harvard Business Review, The New Republic, Slate, Fast Company, Wired, The Sunday Telegraph.
Locuiește cu familia sa în Washington, DC.
Video: Interviu cu autorul despre carte
Cartea a apărut în România la Editura Publica.
Info:
Titlul original: Drive: The Surprising Truth About What Motivates Us
Ediția I 2014, paperback
Traducător: Dan Bălănescu
Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
264 pagini
ISBN: 978-973-1931-89-0