Doru Șupeală: Brandul de angajator construit corect este un factor decisiv pentru performanță și profit. E vorba despre bani serioși, nu despre un moft

Doru Șupeală: Brandul de angajator construit corect este un factor decisiv pentru performanță și profit. E vorba despre bani serioși, nu despre un moft

Performanța în business este strâns legată de gradul de satisfacție al oamenilor din organizație și de capacitatea de a atrage și păstra implicați și pe termen lung cei mai buni profesioniști din aria de activitate. Dar cu toate acestea, în România, această evidență este de multe ori ignorată. ”Să facem bani!” devine o scuză pentru mediocritate, biracrație, fușăreală și o cultură toxică în companii. Dintr-o astfel de revoltă a apărut cartea Employer Branding 100%, scrisă de Doru Șupeală, expert în employer branding. Doru Șupeală este consultant de marketing, management și business și este Managing Director al SPOR – Școala Pentru Oameni Responsabili. În 2019 a terminat un Executive MBA la Hull University Business School din Marea Britanie, are licență și master în marketing și este doctorand la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, unde pregătește o teză despre managementul creativității și inovației. În prezent, desfășoară o cercetare academică internațională care evaluează climatul pentru creativitate și inovație în organizațiile IT.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related