Premieră pe piața de advertising digital locală: Social Display, soluție de display advertising customizabilă dezvoltată exclusiv de Ringier România și ProductLead

Premieră pe piața de advertising digital locală: Social Display, soluție de display advertising customizabilă dezvoltată exclusiv de Ringier România și ProductLead

Premieră pe piața de advertising digital locală: Social Display, soluție de display advertising customizabilă dezvoltată exclusiv de Ringier România și ProductLead, deschide o legătură directă între conținutul influencerilor și generarea de interacțiuni ce influențează creșterea vânzărilor.

Ringier România și ProductLead marchează o premieră pe piața locală de advertising și lansează Social Display, un serviciu de display advertising, personalizabil și automatizat, care are rolul de a crea o legătură directă între influenceri și platformele de publishing și de a deschide un nou traseu, mai direct, către interacțiunea naturală cu produsele clienților de publicitate. Social Display îmbină tehnologia și creativitatea prin agregarea materialelor de promovare publicate de influenceri și transformarea lor în unelte de interacțiune (și vânzare) directă, declinate automat în cadrul campaniilor de comunicare ale brandurilor.

Prin Social Display, clienții publicitari au la dispoziție o soluție personalizabilă care se poate adapta perfect nevoilor brandului lor și acces la mii de (micro)influenceri locali și la cele peste 40 de site-uri ale Ringier România, cu peste 5 milioane de oameni în audiență, reprezentând 49% din totalul populației cu acces la internet din România. Rezultatul e o performanță cu până la 13 ori mai mare în rețelele de programmatic advertising. Soluția Social Display funcționează ca o punte de legătură între (micro)influencer marketing și rețelele de programmatic advertising și, prin intermediul automatizării, conectează cele două arii într-un sistem 99% automatizat. Practic, prin intermediul tehnologiei dezvoltate de ProductLead, soluția selectează microinfluencerii potriviți unei campanii (pe baza unui brief sau a profilului de audiență), apoi colectează conținutul publicat de aceștia legat de o anumită campanie sau un hashtag. Aceste postări sunt apoi declinate automat în zeci sau sute de creații: ad-uri speciale (elemente de brand și conținut generat de influenceri) cu un potențial mai mare de a genera vânzări.

Materialele de social display sunt plasate pe site-urile din portofoliul Ringier România, iar targetarea socio-demografică se face cu ajutorul tehnologiei de management al datelor Piano, care permite segmentări precise ale audiențelor și utilizarea acestora pentru optimizarea și personalizarea conținutului site-urilor. Aceasta targetare avansată oferită de platformă asigură o eficiență maximă la nivelul atingerii audiențelor dorite. De exemplu, pentru cazul în care un client desfășoară o campanie pe mediile sociale cu un anumit (micro)influencer dintr-un anumit oraș, prin Social Display se pot colecta postările de campanie sau legate de un anumit hashtag ale brandului, iar materialele generate automat și utilizate ca ad-uri vor fi targetate în așa fel încât să atingă, dacă se dorește, doar audiențe din acel oraș.

„Status quo-ul Ringier România a fost și va fi întotdeauna inovația și progresul, ambele într-o simbioză perfectă cu capacitatea de a genera new business. Considerăm că Social Display este soluția adoptată în mod firesc vremurilor existente. Folosește, într-un mod automatizat, conținutul generat pe rețelele sociale în formate de display livrate pe site-uri locale. Practic, intersectăm beneficiile campaniilor cu conținut autentic creat de microinfluenceri cu potențialul de distribuție din zona de display programmatic”, declară Andrei Ursuleanu, director de vânzări la Ringier România.

Întregul sistem creat cu ajutorul Social Display îmbunătățește performanța ad-urilor și eficientizează costurile pentru clienții publicitari, cu grijă la respectarea guideline-urilor de brand și a livrării de calitate, la cele mai înalte standarde. Pe lângă utilizarea ad-urilor generate de Social Display în Ringier Ad-Network, materialele pot fi utilizate și pe toate celelalte canale social media sau ca materiale de sine stătătoare pentru client.

„Misiunea noastră este de a crea experiențe unice și memorabile legate de produsele brandurilor și suntem încântați să putem lansa Social Display în piață după multe luni de muncă din partea ambelor echipe. Brandurile au nevoie sa integreze conținutul de la influenceri în fiecare punct digital (site, social media, dooh, etc.) pentru a-și îmbunătăți nivelul de încredere în rândul consumatorilor și de a genera rezultate palpabile. Am reușit să creăm un nou canal de distribuție a materialelor generate de influenceri pentru a ajuta brandurile să își maximizeze rezultatele. Brandurile pot lansa campanii integrate și automatizate de influencer marketing ajungând în fața consumatorului dorită rapid și ușor ”, declară Alexander Stoica-Marcu, Co-Fondator la ProductLead.

Serviciul dezvoltat de Ringier România și ProductLead este o inovație pentru piața de publicitate digitală din România și, prin automatizarea proceselor de creare a materialelor de social display, economisește timp și resurse prețioase în crearea campaniilor cu influenceri. Soluția Social Display deschide drumul către o legătură directă a brandurilor cu audiențele dorite, prin tehnologiile de segmentare precisă, astfel că face un pas înainte în ceea ce înseamnă îmbinarea celor mai noi tehnologii de automatizare și a datelor despre audiențe și mesajele publicitare.

Serviciul Social Display este îmbunătățit constant și include un Social Shop care preia automat materialele generate de influenceri, le transformă în galerii interactive din care se cumpără exact produsul promovat printr-un magazin online, astfel încât utilizatorii să poată face achiziția din doar un singur click.

Grupul Ringier este o companie media multinațională. Fondat în 1833, Grupul Ringier are investiții importante în digital, print, stații de radio și producții de televiziune. Din portofoliul său fac parte, de asemenea, numeroase platforme web și de telefonie mobilă, precum și tipografii. Ringier este o companie elvețiană de familie cu sediul la Zürich. În România, Ringier activează din 1992 și este cea mai mare companie de publishing.

ProductLead este o platformă Product Experience pentru Social Commerce, ce ajută brandurile de comerț electronic și retail tradițional să creeze experiențe de produs autentice și să le livreze la scară largă, din doar câteva clickuri, pe toate canalele de comunicare disponibile, pentru a genera creșterea vânzărilor. ProductLead automatizează procesul de generare, agregare și distribuire a conținutului generat de brand advocates, astfel încât brandurile să îl folosească pentru a crea experiențe de produs relevante și semnificative pentru utilizatori.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related