Jam Session Agency a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2021. Tazz by eMAG și KFC România -  Digital Client of the Year

Jam Session Agency a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2021. Tazz by eMAG și KFC România -  Digital Client of the Year

Internetics, festival ce premiază inteligența digitală și excelența în comunicarea online, și-a desemnat câștigătorii în cadrul Galei de Premiere Internetics 2021, un proiect inițiat de The Institute și susținut de UniCredit Bank. În cadrul evenimentului au  fost oferite 36 de trofee, dintre care un Grand Prix, 12 trofee de Aur și 20 trofee de Argint.

Trofeul Agenția Anului a revenit agenției Jam Session cu 5 trofee obținute și alte 5 nominalizări. KFC România și Tazz by eMAG, aflate la egalitate de puncte, au primit titlul de Digital Client of the Year.

Cea de-a 21 - a ediție a Internetics a premiat in total 16 agenții: Cheil Centrade, Curtea Veche Publishing, Digitas România, GLITCH, Golin România, Grapefruit, Jam Session Agency, Kubis, L2 Agency, Leo Burnett România, MRM România, MSL The Practice, Publicis România, Saatchi & Saatchi + The Geeks, Sector 7 HUB și SPIDER Group.

Top 3 agenţii include: 1. Jam Session Agency; 2. MRM România; 3. Leo Burnett România, iar topul clienților arată astfel: 1. Tazz by eMAG; 2. KFC România; 3. Ferrero România.

Jam Session Agency a fost desemnată Agenția Anului, câștigând premii pentru lucrările „When the cravings hit, Tazz delivers.” (Grand Prix în categoria Digital Campaigns, Gold în secțiunea „E-commerce” și nominalizare în secțiunea „Online Branded Content” din categoria Digital Strategies), „Craving Science Show” (un trofeu de Aur în secțiunea „Retail”), „ING 7 Fix - Discuss & Destroy” (un trofeu de Argint în secțiunea „Best Website Content” și o nominalizare în secțiunea „Services”), „Wine Strangers” (un trofeu de Argint în secțiunea „Retail”). De asemenea, agenția a mai obținut 3 nominalizări pentru campania „Tazz delivers (almost) anything”, în secţiunile „Viral Video”, „Online Branded Content” si „E-Commerce.”

Proiectul „Freshly Prepared (AltKFC)”, realizat împreună cu Golin România, i-a adus agenției MRM România două trofee de Aur în secțiunile „Retail” și „Influencer Marketing”, în timp ce proiectul „Cancelled Events (ROM Buzz launch)” a primit un trofeu de Aur în secțiunea „Social Media Special Mechanics” și unul de Argint în secțiunea „Brand Associated Communities”. Câte un trofeu de Argint au primit și campaniile „Slightly more online, same KFC taste” (în secțiunea „Retail”) și „A Job for Santa” în secțiunea „Digital Brand Experience”, secțiune unde a fost nominalizată și campania „Spicy Legend”.

Leo Burnett România a obținut cu lucrarea „SLEEP TIGHT, LITTLE FIGHTER!” un trofeu de Aur (în secțiunea „Brand Built Communities”), unul de Argint (în secțiunea „Social Media Special Mechanics”) și o nominalizare în secțiunea „FMCG –Non Food”. De asemenea, „The Online Park” a primit un trofeu de Aur în secțiunea „Online Branded Content” și unul de Argint în secțiunea „Services”.

Câștigători ai trofeelor de Aur au fost și: Publicis România & Digitas România pentru proiectul „Heroes of Imaginary Worlds”, în secțiunile „Online Branded Content” și „Digital Brand Experience”, Cheil Centrade pentru „Guilt Gifts Puppetry” în secțiunea „Social Campaigns”, GLITCH pentru proiectul „The Morality Stoplight” în secțiunea „Art, Culture, Media and Entertainment”, Curtea Veche Publishing pentru „BOOK A VAX” din secțiunea „Viral Non Video”.

Competiţia a avut şi un set de premii speciale:

  • Best Use of Technology: „Creative Hacks by Mirinda”/ L2 Agency, brand: Mirinda
  • Premiul special YouTube - YOUTUBE ADS LEADERBOARD: „Vodafone Flex – Abonamentul mereu gata de schimbare” dezvoltat de McCann Worldgroup România pentru Vodafone
  • Premiul special YOUTUBE ADS LEADERBOARD PEOPLE’S CHOICE acordat campaniei „Noua Dacia Duster este aici!” . Agenţie media: OMD România
  • Trofeul Special - Trăiască Capra Vecinului: primit de Jam Session Agency pentru proiectul „TAZZ DELIVERS (ALMOST ANYTHING)”, brand: Tazz by emagc

Gala de Premiere Internetics a fost prezentată de Andi Moisescu, căruia i s-au alăturat invitați speciali pe parcursul serii, prin transmisiune live și în studio. Ediția nr. 21 Internetics s-a desfășurat online sub tema PIONEERING THE FUTURE.

În acest an, Internetics a propus o conversație despre inovație: rolul noilor tehnologii în industriile de comunicare și marketing, invitând la dialog o serie de profesioniști care s-au alăturat cu propria expertiză în cadrul celor două discuții online care au precedat Gala de Premiere: „21 Questions with Hugo Veiga”, cu Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer la AKQA São Paulo şi Matei Psatta, co-founder TPS Engage şi „Meet the Pioneers. NFT Creators are here to stay (?)”, cu Silviu Faiăr, Wanda Hutira si Tammy Lovin.

Atât evenimentul de premiere, cât și discuțiile (21 Questions with Hugo Veiga și Meet the Pioneers. NFT Creators are here to stay (?) ) au fost transmise live pe pagina de Facebook Internetics

 

 

 

Un proiect: The Institute
Partener Principal: UniCredit Bank
Parteneri: Coca-Cola, Absolut, YouTube
Parteneri media: Biz, IQads, SMARK, Paginademedia.ro, spotmedia.ro
Creaţie: ACME Industries

Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care stabilește standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiază cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodată creativitatea şi abordarea strategică. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.

The Institute reprezintă ecosistemul industriilor creative. Inițiază și organizează evenimente de 20 de ani și aduce împreună antreprenorii, profesioniștii și publicul acestor industrii din România. Prin tot ceea ce face contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Digitas

Digitas este agentia de Connected Marketing, construita pe principiul ca exista modalitati mai bune pentru ca brandurile sa se conecteze cu oamenii. Valorificam capabilitati complete de date, tehnologie,... vezi detalii »

Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related