Romania este tara cu cele mai multe inscrieri in acest la Golden Drum. Tara noastra conduce clasamentul cu 299 de lucrari, urmata de Rusia cu 263 de lucrari si de Austria cu 219 lucrari, toate incluzand si participarile la Portoroz Piran Advertising Idea Awards. Pe locul patru se afla Polonia cu 212, urmata de Cehia cu 206 (incluzand o participare la PPAIA) si Slovenia, tara gazda cu 303 lucrari, din care insa 101 pentru PPAIA.
Lista din Romania este condusa de McCann Erickson cu 56 de lucrari. Ea este urmata de Graffiti BBDO cu 39 de lucrari si de Leo Burnett & Target cu 28 de inscrieri. La doar o lucrare in spate este GMP, apoi Scala JWT cu 13 si Saatchi & Saatchi cu 12. De aici diferentele sunt mici: Generic Audiovisual SRL are 11 inscrieri, urmata de mai multe agentii la egalitate cu 10 lucrari - Propaganda, Cohn&Jansen - Ashley & Holmes si Grey. Noua lucrari au inscris TBWA Merlin si Odyssey. Cel mai mic numar le apartine agentiilor Imager si Webstyler, cu o lucrare. Au mai inscris: Lowe & Partners, ADDV Euro RSCG, Gavrila&Asociatii, DDB, Papaya Advertising, Chilli Media, Icon, Utopium, TVR.