Avutia in miscare - Alvin Toffler, Heidi Toffler | Editura Antet, 2006

Avutia in miscare - Alvin Toffler, Heidi Toffler | Editura Antet, 2006

Economia bazata pe bani si cea nemonetara formeaza ceea ce numim sistemul avutiei.

Perioada urmatoare va scoate la iveala surprize de toate felurile care nu se vor incadra in dihotomia bine-rau.

Cartea aceasta este despre viitorul avutiei, atat al celei vizibile, cat si a celei invizibile - o forma revolutionara de avutie care ne va reconfigura vietile, intreprinderile si lumea in anii care se indreapta cu grabire spre noi.

Economia bazata pe bani si cea nemonetara formeaza ceea ce numim sistemul avutiei.

In zilele noastre, milioane de oameni din toata lumea nutresc antipatie fata de America sau chiar o urasc. Unii fanatici si-ar dori sa incinereze Statele Unite si pe toti locuitorii lor. Motivele pe care le indica merg de la politicile Washingtonului in Orientul Mijlociu si refuzul sau de a semna diverse tratate internationale pana la presupusele sale ambitii imperiale.

Pe de alta parte, chiar daca pacea ar domni in Orientul Mijlociu, chiar daca toti teroristii lumii s-ar transforma in pacifisti si democratiile ar inflori ca margaretele pe camp, restul globului ar continua sa simta fiori pe sira spinarii, in cel mai bun caz, cand ar auzi de Statele Unite.

 

Fara indoiala, Alvin Toffler este cel mai prestigios futurolog al lumii, cu reputatia intarita de confirmarea predictiilor din Al treilea val , Socul viitorului si Puterea in miscare . Ultima sa carte, Avutia in miscare , strabate inca o frontiera: aceea a modului in care se creeaza avutia. In raport cu principiile fundamentale, care sunt timpul, spatiul si cunoasterea, viata economica si sociala a omenirii va suferi transformari de proportii, cu efecte inevitabile si pe plan geopolitic.

 

 Video: Interviu cu autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Antet.

 

Info:

Titlul original: Revolutionary Wealth
Ediția 2006, pocket book
Traducător: Andreea Nastase, Nicolae Nastase
Dimensiuni: 240 x 170 
422 pagini
ISBN: 978-973-636-200-0

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related