Agentia Leo Burnett a obtinut 5 premii Effie si cele mai multe nominalizari dintr-un total de sapte campanii submise la cea de-a doua editie EFFIE Awards organizata in Romania.
Premiul Gold EFFIE a fost obtinut de Leo Burnett la categoria "Bunuri de folosinta indelungata" pentru una dintre cele mai cunoscute campanii realizate in 2004: campania "Razboiul stelelor" pentru Teletech, client Altex.
Doua distinctii Silver EFFIE au fost obtinute la categoria " Produse non alimentare" pentru campania Bonux "Tanti Maria-Lemon Freshness Initiative", client Procter&Gamble Romania si la categoria "Media & Divertisment" pentru campania Antipa "Nu se uita usor", client Muzeul Antipa.
Leo Burnett a mai castigat doua Bronze EFFIE la urmatoarele categorii: "Media&Divertisment" pentru campania "Cititori mai inteligent" realizata pentru Academia Catavencu si la categoria "Bauturi non alcoolice" pentru campania Prigat Nectar, client Quadrant Amroq Beverages.