Leo Burnett a obtinut cele mai multe premii la cea de-a doua editie Effie Awards Romania

Agentia Leo Burnett a obtinut 5 premii Effie si cele mai multe nominalizari dintr-un total de sapte campanii submise la cea de-a doua editie EFFIE Awards organizata in Romania.
Premiul Gold EFFIE a fost obtinut de Leo Burnett la categoria "Bunuri de folosinta indelungata" pentru una dintre cele mai cunoscute campanii realizate in 2004: campania "Razboiul stelelor" pentru Teletech, client Altex.

Doua distinctii Silver EFFIE au fost obtinute la categoria " Produse non alimentare" pentru campania Bonux "Tanti Maria-Lemon Freshness Initiative", client Procter&Gamble Romania si la categoria "Media & Divertisment" pentru campania Antipa "Nu se uita usor", client Muzeul Antipa.
Leo Burnett a mai castigat doua Bronze EFFIE la urmatoarele categorii: "Media&Divertisment" pentru campania "Cititori mai inteligent" realizata pentru Academia Catavencu si la categoria "Bauturi non alcoolice" pentru campania Prigat Nectar, client Quadrant Amroq Beverages.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related