„Magia de acasă” este noua platformă de comunicare a hipermarketului cora în România, parte a demersului strategic global de repoziționare a brandului.
cora a lucrat pe recalibrarea misiunii și a rolului său mai bine de un an printr-un proces complex de inteligenţă colectivă, ceea ce a însemnat că a fost implicată întreaga echipă de 25 000 de angajați din cele 4 țări în care Grupul e prezent.
Din acest proces transversal s-a decantat o viziune comună a brandului care va acompania toate inițiativele cora în următorii ani.
“Rolul nostru este să aducem frumusețe în viața de zi cu zi a fiecăruia dintre clienții noștri. Cu cât sunt mai diferiți, cu atât ne motivează mai tare.
Vizitele la cora sunt pentru clienții noștri o ocazie de a se inspira, de a descoperi un nou ingredient care apoi în propriul cămin să își devoaleze magia”, declară Ana Maria COSTEA, Director de Marketing cora România.
Și astfel clienții cora pot transforma momente aparent banale în evenimente pline de emoție din viața unei familii.
Să pregătești cafeaua de dimineață e o declarație de iubire, să transformi făina, zahărul și untul în biscuiți este o superputere, iar un simplu buton poate aduce toate stelele în camera surioarei mai mici.
„A vorbi despre familie și despre momentele magice de acasă de la fiecare dintre noi este un teritoriu extrem de bătătorit. Astfel, am decis ca abordarea pe acest proiect să fie una foarte personală și ne-am lăsat inspirați de familiile noastre. Fiecare cadru din spot e o reflexie a vieții de familie a celor ce au lucrat pe proiect. Și continuăm să ne lăsam inspirați de noi pe fiecare componentă a platformei de comunicare.”, spune Simina Zidaru, Deputy Managing Director Tribal Worldwide România.
Campania realizată de Tribal Worldwide România marchează un nou capitol în viața brandului cora, cu TV, cu afișaj outdoor, o componentă importantă online și o promoție puternică comunicată rotund.
Fiind o campanie care celebrează diversitatea la nivel de produs și idee, premiile din campanie sunt oferite în funcție de nevoile și dorințele consumatorilor. Aceștia se pot înscrie pe magiadeacasa.cora.ro pentru a câștiga un coș de cumpărături sub formă de voucher, astfel încât să își poată compune singuri lista de ingrediente pentru magia de acasă.
Echipele implicate în campanie
Tribal Worldwide România: Simina Zidaru (deputy managing director & creative director), Ruxandra Popescu (client service director), Georgiana Bulagea (copywriter), Mihaela Trandafir (art director), Elena Mihai (account manager), Camelia Dobre (account manager), Oana Nichiforov (social media manager), Andrei Soare (development director), Denisa Dumitrescu (junior web developer), Sorin Paraschiv (web developer)
cora România: Ana-Maria Costea (Marketing Director), Adalgiza Ciobanu (Consumer Insights Manager), Marilena Cȋrsteanu (Marketing Omnicanal Manager), Camelia Popescu (Advertising, Communication and CSR Manager)