Avem pitici la televizor

Una dintre cele mai frumoase povesti ale copilariei este Alba ca zapada si cei sapte pitici. Am crescut alaturi de ei, am ras alaturi de ei si, trebuie sa recunosc ca, in anumite momente, m-am identificat cu Somnorila. Imi placea stilul lui Somnorila, imi placea lumea piticilor si erau alaturi de mine. In acest context, in amintirea anilor de mult apusi, "Piticii" pentru HVB si mai ales piticul cel tanar si peltic imi fura un zambet.

Am mai avut pitici...
Insa aceasta nu este prima exploatare a piticilor cu scopul de a vinde ceva. Va mai amintiti de reclama facuta de Leo Burnett pentru Bucegi? De FPS - Fabrica de pitici de la Saftica? De americanul care moare dupa ce face o super comanda de pitici? De creatorul de pitici care le gaseste tuturor un loc in gradina? E imposibil sa o fi uitat. A fost un hit la vremea ei, o gura de prospetime la care am apreciat ideea simpla si originala de a promova un brand de bere...
Tot o gura de prospetime, dar usor diferita, este si spotul pentru HVB Tiriac, cu creditul pentru pitici (orice fel de pitici pe care ii are cineva pe creier). O abordare amuzanta si usor copilaroasa a unui lucru atat de serios precum un credit. Acum pot sa ma gandesc la un credit fara sa am un atac de panica! Pot sa diger o reclama la un produs bancar fara sa vad ca familia X vrea sa faca nunta si nu are bani, fara sa stiu de dobanda cea mai mica, fara sa fie accentuate bunurile lumesti pe care le poti cumpara pe credit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Branduri

Campanii

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Sebastian Rusu
acum 18 ani
Cred ca totul e cum stabilesti regulile jocului in spot. Spotul are farmec tocmai datorita abordarii minimaliste: niste pitici de gradina din ceramica pozitionati static intr-o banca. Pe langa absurdul prezentei lor total in afara contextului lor obisnuit parca paleste faptul ca mai si vorbesc intre ei :) Mi se pare super...
adrian scortaru
acum 18 ani
Spotul mi se pare destul de slab mai ales ca au ales piticii ca reprezentare a unui produs bancar....dar nu cred ca un credit de nevoi personale transformat subliminal in credit pentru orice are un efect mai patrunzator.Oricum transformarea clientilor in pitici este cruda si cred ca va avea sigur un efect negativ.Sper ca agentia de publicitate sa-si dea la timp seama de asta,in rest numai de bine.

Ioana Margarit
acum 17 ani
E o reclama super. E acel gen de spot care reuseste sa-ti fure un zambet si chiar cand esti incruntat. Piticii nu sunt clientii, ei sunt prezenti in reclama pt a ilustra faptul ca la HVB pana si piticii de gradina pot obtine un credit. De asemenea tot prin acesti pitici se aduce noul: avem credit pt nevoi personale, credit pt casa etc si acum avem si "creditul pentru orice".

Felicitari pentru comentariu! L-am savurat cu adevarat.



Branded


Related