IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, organizează joi, 25 noiembrie, Seara YP dedicată Marketingului Sportiv: Sports marketing approach during pandemic. Aflată la cea de-a 6-a ediție, această Seară YP se va desfășura în cel mai nou mediu sportiv, și anume cel online. De la ora 19:00, cei care vor să interacționeze cu specialiștii în marketing sportiv sunt așteptați să ocupe cele mai bune locuri pe Zoom.
Anul acesta, Seara YP de Marketing Sportiv își propune să aducă mai aproape de participanții la joc diferitele tactici pe care marketerii le-au aplicat în contextul pandemic.
Despre cum s-au schimbat regulile jocului ne vor vorbi căpitanii de echipe: Iulia Niculae Cuciurean (Marketing Manager @Federația Română de Fotbal), Adriana Savu (Team Leader Private Label @Penny Romania), Dan Dracea (Project Manager @Tackle.ro) Laurențiu Mihai (Marketing Manager @Bucharest Running Club).
„A fost un an și jumătate ciudat și greu pentru sport. Industria a suferit o transformare dramatică, zguduitoare, deoarece majoritatea evenimentelor au fost fie anulate, amânate, fie desfășurate fără fani sau cu mai puțini fani. În timp ce întreg contextul pandemic a avut un impact evident asupra sportivilor, organizațiilor și susținătorilor acestora, a avut, de asemenea, o influență profundă asupra veniturilor și echipelor de marketing care folosesc evenimentele sau entitățile sportive majore pentru a implica consumatorii. Statutul quo-ul marketingului sportiv pare să se schimbe, iar brandurile se adaptează cu noi strategii într-o lume nouă. Suntem onorați că avem ocazia să găzduim pentru o seară patru povești de succes pe care le considerăm de referință pentru peisajul de business sportiv local.”, a declarat Victor Voicu Project Manager pentru Seara YP dedicată Marketingului Sportiv: Sports marketing approach during pandemica.
Joi, 25 noiembrie vom afla mai multe despre încercările pe care pandemia le-a adus mediului sportiv, tacticile aplicate pentru a depăși aceste obstacole și cum s-a schimbat și adaptat lumea sportului.
Înscrierile se fac gratuit, completând un formular. Locurile sunt limitate şi se ocupă în ordinea înscrierilor.
Seara YP este unul dintre cele mai importante proiecte ale noastre și aduce în atenția publicului subiecte de actualitate din industria de MarComm, cu scopul de a încuraja dezbaterile, transferul de cunoaștere de la specialiști de top și urmărirea tendințelor principale din domeniu. Printre temele abordate în cadrul edițiilor anterioare se numără: trenduri în marketing politic, comunicare globală versus comunicare locală, marketing turistic, marketing pentru copii, branduri românești.