Un viitor inca sub semnul intrebarii

Dragos Olteanu, fost director de creatie la Publicis, reuseste sa ne tina in suspans.

IQads: Te-am vazut in calitate de director de creatie la Publicis, moderator la o emisiune tv. Stiu ca ai lucrat la radio si in presa scrisa. Cine este, de fapt, Dragos Olteanu?
Dragos Olteanu: Un om onest, care niciodata n-a vrut sa pacaleasca meseria pe care o facea, indiferent ca scria la ziar, revista, facea radio, televiziune sau publicitate; de 16 ani lucreaza in comunicare, mai intai in radio (meserie despre care am avut naivitatea de a crede ca-mi va da o pensie), apoi, din 96, publicitate, (meserie pe care n-am de gind s-o parasesc, chit ca poate nici ea nu-mi va da o pensie); apoi, cateva colaborari, mai mult sau mai putin reusite sau de durata, pe la reviste sau televiziuni.

IQads: La ce surprize sa ne mai asteptam de la Dragos Olteanu?
Dragos Olteanu: Eu nu fac surprize nimanui, decat alor mei si, sper, din cele placute. Incerc doar, liniar, dar nu plictisitor, sa-mi vad de viata mea, asa cum ma pricep eu mai bine.

IQads: De ce ai plecat de la Publicis?
Dragos Olteanu: Fiindca facusem 7 ani de Publicis care s-au adaugat frumos si elegant celor 7 de acasa. Pentru statisticieni, 12 august 1999 a fost prima mea zi in Publicis; 12 august 2006, a fost ultima. Fiindca am simtit ca mi se incheiase un ciclu profesional. N-am calculat nimic, pe cuvant de-onoare, asa a fost sa fie; pentru ca e suspect sa stai mai mult de 7 ani intr-o agentie de publicitate; pentru ca oamenii se misca mult mai mult in piata asta decit in altele; pentru ca, poate, voiam sa vad oameni noi; pentru ca nu mai voiam sa vad unii oameni…

IQads: Cine crezi ca iti va simti cel mai mult lipsa de la Publicis?
Dragos Olteanu: Nu stiu. Sunt multi oameni acolo de care-mi pare ingrozitor de rau, si, imi place mie sa cred, si lor de mine. Am avut in Publicis experiente extraordinar de frumoase, acolo mi-am construit multe prietenii adevarate, tot acolo am cunoscut si oameni despre care am crezut ca-mi pot fi prieteni. Am invatat o multime de lucruri, am lucrat cot la cot cu oameni pe care n-am cum sa-i uit. Si, am avut sansa sa lucrez cu Teddy Dumitrescu, un om care intra in categoria celor pe care n-am cum sa-i uit.

IQads: Care va fi urmatorul tau pas? De ce?
Dragos Olteanu: Nu stiu care va fi urmatorul meu pas. Chiar nu stiu. Deocamdata vreau sa ma linistesc eu, cu mine insumi. Daca nu-mi pierdeti numarul de telefon, sunati-ma peste vreo luna, poate-mi va fi un pic mai clar. Sincer, eu sunt primul care ar vrea sa-i fie lucrurile mai limpezi.

IQads: Cat de mult te va ajuta experienta acumulata pana acum in proiectele tale viitoare?
Dragos Olteanu: Sper mult sa ma ajute. Ar fi culmea sa ma tradeze si asta!!!

IQads: Cum este sa pornesti la drum fara a avea sprijinul unei multinationale?
Dragos Olteanu: Nu stiu. Desi sunt unul dintre maturii (nu batrinii) din publicitate, sunt virgin. Si apoi, nici n-am spus ca refuz ideea multinationalelor. Sunt un om in piata care poate raspunde la mult mai multi "stimuli" ca pana acum.

IQads: Privind in urma, ce regrete profesionale ai sau ce ai face altfel?
Dragos Olteanu: Regrete n-am, fiindca nu m-ar ajuta la nimic acum. Ce-as face altfel…? As avea mai putina incerdere in oameni si le-as da mai mult credit celor care vin cu bun simt de-acasa, de la parintii lor, indiferent cat de calificati ar fi in munca lor. (Astea chiar sunt chestii profesionale, fiindca eu mai am perceptia aia, poate donquihotesca, da, ca in comunicare e nevoie de mult bun simt). Si nu mi-as mai propune sa fiu rau, doar fiindca altii sunt rai; fiindca stiu ca, oricum, n-as reusi.

IQads: Ce iti propui sa realizezi pe termen scurt, mediu si lung?
Dragos Olteanu: Sa raman acelasi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related