SuperCupa Digitală Lidl – ediția 2021: WOPA și Lidl România au jucat “lungă și pe-a doua” - kick în online și run în offline

SuperCupa Digitală Lidl – ediția 2021: WOPA și Lidl România au jucat “lungă și pe-a doua” - kick în online și run în offline

Englezii au inventat kick and run-ul, italienii l-au perfecționat, românii i-au spus lungă și pe-a doua, iar WOPA și Lidl l-au reinterpretat la SuperCupa Digitală Lidl – ediția 2021. Competiția destinată angajaților Lidl România a avut probe de fotbal și volei, la care s-au înscris peste 35 de echipe. În contextul epidemiologic din acest an, kick-ul s-a dat în online pe 22 iunie, iar run-ul a fost offline, pe terenul de joc, în etapele finale de la Târgu Mureș, organizate pe parcursul a doua zile  (14 și 15 septembrie).

Contextul și obiectivele SuperCupei Digitale Lidl – ediția 2021  

Din 2017, angajații Lidl România au propriile campionate de fotbal și volei. Pandemia a adus provocarea de a le oferi soluții alternative pentru orice tip de mișcare și pentru a susține un stil de viață sănătos. Astfel, din 2020, WOPA și Lidl România și-au unit forțele pentru a aduce spiritul bucuriei din campionatele offline în digital, prin păstrarea entuziasmului, a competitivității, a motivației de a face mișcare, a satisfacției, dar și în ideea de a uni oamenii cu aceleași pasiuni. Competiția digitală a fost un adevărat succes, așa că mecanismele s-au păstrat în mare măsură și în 2021. 

Cum s-a desfășurat SuperCupa Digitală Lidl – ediția 2021

În acest an, SuperCupa Digitală Lidl powered by WOPA s-a jucat în format online-offline pentru prima dată. Aplicația We Are Lidl, aplicația mobilă pentru angajații Lidl România, a asigurat tool-urile necesare pentru etapele pre-competiționale și de calificare. Angajații și-au făcut echipe de câte 6 persoane și s-au înscris la probele online. Au avut parte de provocări săptămânale împărțite în misiuni practice (număr de pase/goluri/timp limită) și probe de popularitate, bazate pe like-urile adunate de echipe din partea susținătorilor. Rezultatele? Peste 250 de clipuri încărcate în aplicație, însumând peste 500 de minute de filmare și peste 10.000 de like-uri din partea colegilor lor.

Pentru stabilirea semifinalistelor s-a făcut un clasament în care au contat punctele obținute la provocările practice (80%) și provocările populare (20%). Etapele finale au avut loc pe teren, la Târgu Mureș, pe 14 și 15 septembrie. S-au desfășurat câte 10 jocuri pe zi atât la fotbal, cât și la volei, după regulamentele clasice de joc. Echipele de pe primele trei locuri au fost premiate cu televizoare smart, soundbar-uri și vouchere valorice. Au existat și premii intermediare, ce au constat în tricouri și genți personalizate, mingi de fotbal și volei, seturi de porți de fotbal și seturi de volei, mini-videoproiectoare, boxe portabile și coșuri cu produse Lidl.

SuperCupa Digitală Lidl – ediția 2021 a demonstrat încă o dată că sportul unește oamenii și le poate aduce zâmbetul pe buze chiar și în cele mai dificile perioade. #NoBullshitSport

Echipa de proiect

Din partea Lidl România:
Cristina Hanganu – Communication & CSR Director
Andreea Camelia Croitoru – Internal Communication Specialist

Din partea WOPA:
George Păun – Senior Account Manager
Andreea Tudor – Account Manager
Ana Constantin – Account Director
Tiberiu Palu – Head of Production
Marius Arteni – Senior Project Manager
Marius Varsoi – Senior Project Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Suntem independenti.Nu vorbim tot timpul frumos, dar vorbim liber. Suntem locali.Poate nu avem director de creatie „din occident”, dar avem unul nascut in Colentina, care face publicitate de 16 ani,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related