Reclama John Lewis 2021 e aici. Iar asta nu poate însemna decât un singur lucru: am început oficial numărătoarea până la Crăciun. Și ce dacă e abia începutul lui noiembrie? Și ce dacă încă sunt frunze uscate pe străzi? Nu e niciodată prea devreme ca să îți activezi spiritul festiv.
Primul cadru din reclamă surprinde un copil care călătorește cu trenul, doar că restul scenariului nu aduce deloc a The Polar Express. Are mai mult influențe science-fiction, cu extratereștrii inofensivi rămași bloacți pe Pământ, chiar când Pământul e cel mai frumos loc în care vrei să fii. Prezintă sărbătoarea asta ca pe o experiență universală, cu o valoare care poate fi înțeleasă dincolo de diferențele de convingeri sau... planete.
Și, până la urmă, ce poate fi mai festiv decât apropierea dintre un copil de pe Terra care să-ți arate puloverul lui muzical de Crăciun și o extraterestră tăcută, dar curioasă? Și cum Internetul are un tip aparte de umor, m-am gândit să arunc o privire la reacțiile pe care le-a stârnit reclama mult așteptată de la John Lewis. N-am regretat>
Frumusețea publicității vine din cheile de interpretare multiple. De exemplu, o perspectivă mai realistă ar putea surprinde lecțiile pe care le-au învățat cele două personaje: