Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si strategii, deplasind accentul de pe produs si caracteristicile acestuia pe companie si principiile ei de functionare. Conform brandingului conectiv, factorii esentiali in construirea unei marci de succes sint comunicarea dintre angajati, investitori si distribuitori, implicarea diferitelor departamente si strategiile sociale adoptate, care ar trebui sa garanteze beneficii atit pentru companie, cit si pentru clienti. Numeroasele studii de caz ale unor marci celebre – BMW, Google, Orange, Deutsche Bank, Siemens – fac din Noul branding un ghid indispensabil companiilor care doresc sa se reinventeze sau sa isi imbunatateasca imaginea.
Claudia Fisher-Buttinger, doctor in marketing la Universitatea din Innsbruck, a infiintat firma de consultanta Lemontree Brand Strategy, ce are drept clienti companii importante din toata lumea.
Christine Vallaster, doctor in marketing la Universitatea din Innsbruck, este cercetator la departamentul de marketing al Universitatii din Giessen. Colaboreaza in mod constant cu reviste de specialitate precum Business Horizons, European Journal of Marketing si Harvard Business Manager (editia in limba germana).
Cartea a apărut în România la editura Polirom.
Info:
- Titlul original: Connective branding : building brand equity in a demanding world Possible
- Ediția I 2011, paperback
- Traducător: Sorin Psatta (coord.), Alice Tataru, Dan Sendroiu, Stefan Chiritescu
- Dimensiuni: 234 x 160 x 17 mm
- 272 pagini
- ISBN: 978-973-46-2147-7