Fundatia "Copii Sanatosi" impreuna cu FRIENDS Advertising, MEDROM - Healthy Thinking, Grey Worldwide Romania si Event 4You au lansat cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare, avand ca obiectiv pe termen lung reducerea numarului de malformatii in randul copiilor nou nascuti. Provocarea in aceasta campanie a fost data de profilul publicului-tinta: mame si viitoare mame cu varste cuprinse intre 16 si 45 de ani, cu educatie medie si sub medie, care nu reactioneaza la campaniile clasice de informare.
Dinu Panescu, Senior Copywriter Friends Advertising: "Lucrurile au inceput cu dreptul si aici ma refer la brief, care ne-a trimis imediat intr-o zona conceptuala viu colorata si dezinvolta, mai putin explorata pana acum in campaniile sociale de la noi. Asa ca satisfactia cea mai mare vine din faptul ca am reusit sa rezolvam un exercitiu de strategie si creatie destul de dificil. Dintr-o realitate sumbra am extras un mesaj optimist si astfel am creat o campanie atipica. Poate, tocmai din acest motiv, rezultatele vor fi si ele atipice. "