[Cuvinte compromise] Alina Neagu: “Impreuna” a fost termenul cel mai des folosit, cel putin de catre branduri. Ah, sa nu uitam de “flatten the curve” de la inceputul pandemiei si “noul normal”

[Cuvinte compromise] Alina Neagu: “Impreuna” a fost termenul cel mai des folosit, cel putin de catre branduri. Ah, sa nu uitam de “flatten the curve” de la inceputul pandemiei si “noul normal”

Cel mai important e sa te faci inteles, crede Alina Neagu, Data Analyst @Digitas Romania. Ca e vorba de relatia dintre brand si public, dintre client si agentie, colegi, prieteni sau straini, cuvintele pe care le folosim, oricum ar fi ele, pretioase, jumatate romana, jumatate engleza sau prescurtari de pe net, au scopul de a ne ajuta sa ne intelegem unii cu altii. Uneori, absorbiti de constructii elaborate si cascadorii lingvistice spectaculoase, uitam de misiunea lor primara.

Este important sa te faci inteles si sa-l faci si pe client, de exemplu, sa se simta inteles. Degeaba folosim termeni academici si vrem sa parem interesanti daca nu ne facem inteleasa propunerea. Nu degeaba se spune ca atunci cand vrei sa te faci placut, trebuie sa oglindesti comportamentul si limbajul celuilalt, spune Alina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Digitas

Digitas este agentia de Connected Marketing, construita pe principiul ca exista modalitati mai bune pentru ca brandurile sa se conecteze cu oamenii. Valorificam capabilitati complete de date, tehnologie,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related