Godmother și Profi au intrat în cămara României

Godmother și Profi au intrat în cămara României

Fascinația pentru bucătăria bunicii din anii copilăriei atunci când, toamna, masa era plină de legume proaspete ce se pregăteau să fie așezate pe rând în borcane, despre care nu înțelegeam de ce nu le puteam gusta pe loc. Tradițiile. Cămara cu bunătăți cu gust natural.

Toate acestea au pus bazele unei noi campanii Profi prin care a fost deschis oficial sezonul murăturilor cu rețete românești și ingrediente locale, din gama „Proaspete de la noi”, ce poate fi găsită în toate magazinele Profi.

Consumatorii au fost provocați să pregătească murături cu legumele proaspete românești și să posteze pe pagina de Facebook a concursului, în secțiunea de comentarii, o fotografie cu borcanele, având șansa de a câștiga unul dintre cele 30 de vouchere de cumpărături în valoare de 100 lei, pe care să îl folosească în magazine.

Mai mult de 700 de participanți au trimis fotografii cu murăturile pregătite, ducând tradițiile toamnei românești mai departe. La postările despre concurs s-au adunat peste 1661 de comentarii, 35.000 de like-uri și un reach de 726.000.

Adriana (Adriana Joy), Cristian (Bucătar maniac), Mădălina (Be vegan), Cristina (Diva în bucătărie), Andra (Hypnotic foodie), Nicoleta Catargiu, Elena Apostol și Gina Bradea sunt cei opt influenceri din domeniul gastronomic care s-au alăturat campaniei. Ei au împărtășit rețete proprii pentru murături gustoase, folosindu-se de produsele Proaspete de la noi.

,,Proaspete de la noi este o campanie de comunicare pur românească. Dat fiind faptul că toamna este sezonul murăturilor, ne-am dorit să intrăm în cămara României și să îndemnăm gospodinele să se laude cu murăturile pregătite în acest an. Influencerii implicați în această campanie au fost provocați de Profi să își împărtășească rețetele și să își aducă aminte de copilărie. În campanie nu ne-am focusat doar pe influencerii care gătesc preparate românești, ci am făcut un mix pentru a atinge un target cât mai mare și divers.", Maria Zvenigorodschi, Digital Account Manager.

Prin programul Proaspete de la noi, Profi facilitează fermierilor din România accesul către magazinele rețelei și totodată le oferă cumpărătorilor legume și fructe românești, de calitate.

Echipă
Alice Gavril - Client Service Director
Maria Zvenigorodschi - Digital Account Manager
Gabi Niculae - Art Director
Alex Nedelcu - Copywriter

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related